Opel Astra H Twintop Audio vragen (cd30mp3)

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra H Twintop Audio vragen (cd30mp3)

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    patjuhw
    Deelnemer

is idd een hele mooie radio en had hem binnen een half uur erin zitten
      mij advies is dan ook spaar nog even door en koop gelijk een goeie heb ik zelf ook gedaan in me ouwe auto had ik ook een goedkopere dubbel dinn zitten en had daar enorm veel spijt van toen de tijd

my_self

@Gait Uutdedroad wrote:

Denk er alleen wel ff aan dat als je er een uit taiwan/korea of ergens uit die hoek koopt, dat dat waarschijnlijk via FedEx verstuurt wordt. En als je dan net zo gelukkig als mij bent kun je daarna nog invoerrechten (à €65,-….) gaan betalen… Ik heb een Eonon er in zitten, ben daar wel erg tevreden over (kan alleen niet meer in het secret menu komen), dacht eerst ook voor €220,- klaar te zijn, maar dat werd dus iets meer…

Dat je het in ieder geval ff weet ;-)

Hoi,

Na aankoop van mijn Astra H heb ik erg veel websites afgestruind naar de best mogelijke multi-media ervaring. Ik wilde een radio met CANBUS en Bluetooth v4 (A2DP) om draadloos te bellen en hoge kwaliteit muziek te luisteren via telefoon/tablet. Inmiddels een Eonon D5155Z aangeschaft en ben daar over het algemeen wel tevreden over.

Voor de quote: het secret menu is gewoon te benaderen:
        1. Tik op het tandwieltje rechtsboven voor instellingen
        2. Scroll vervolgens in de linkerzijde helemaal naar beneden
        3. Tik op Car Keys (of iets soortgelijks)
        4. Tik/Houdt gedurende 4 tot 7 seconden de knop BC ingedrukt
        5. Nu is het secret menu zichtbaar op het GID/CID
        6. Navigeren in het secret menu doe je met de linker en rechter pijl (ook die wat langer ingedrukt houden i.p.v. alleen te tikken), maar het werkt ook via de stuurbediening

Blijkbaar kost het wat tijd om de mogelijkheden van de boordcomputer via het Eonon apparaat te besturen, maar het werkt wel.

Dit type Eonon gaf voor mij in ieder geval de doorslag om de standaard autoradio (CD30MP3) te vervangen. Eonon was na lang zoeken voor mij de enige fabrikant die een OEM-like radio kon leveren met CANBUS-functionaliteit, Bluetooth v4 (veel beter dan 2.1) en een nog enigszins mooi grafisch vormgegeven user interface. Start overigens binnen 10 seconden op, dus snel klaar voor gebruik.

Ingebouwd:

Startscherm:

Startscherm + boordcomputer:

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.