Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Opel Astra H station – Lekkage onderzijde bestuurderskant
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 maart 2016 om 20:00 #18313256
@Junkyxl wrote:
Niet om reclame te maken, maar ik zou het je adviseren om er eens langs te gaan. Kijk eens op hun website welke ook nog in het Nederlands is opgesteld:
http://www.opelmeures.nl/opel-onderhoud/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
Bedankt voor de TIP. Dat wordt mijn onderdeel adres voortaan.
Ik heb nu 1,5 straat bij mij vandaan een super universeel dealer gevonden die vakwerk levert en zowel op mechanisch vlak als op elektrotechnisch vlak zeer goed onderlegd is. Deze monteur vertelde me toevallig afgelopen week dat hij ook bij meures zijn onderdelen haalt.23 maart 2016 om 20:06 #18313257@opel-mark wrote:
@Patrickj20 wrote:
Bedank voor alle goede reacties. Mysterie is de wereld uit. 2 maanden geleden meende de opel garage de olie te moeten vervangen van mijn automaatbak (achteraf was t euvel gewoon kapotte bougies en gasklep) en heeft daar 2 liter teveel olie in gedaan. De overloop van de automaatbak ligt in de balk. Kort samengevat: het was versnellingsbak olie die de automaatbak via het overloop ventiel eruit liet ipv lucht waar het ventiel eigenlijk voor bedoeld is. Dus forumleden….ga nooit naar opel hekkert in heerlen. Ik kan je een waslijst aan misstanden aanleveren maar ze denken daar alleen hoe ze de klant zoveel mogelijk geld uit de beurs kunnen kloppen. Monteurs wat er werken kunnen nog niet eens een onderscheid tussen een versnellingsbak en een motor maken. Diep triest maar gelukkig bestaan er nog zeer goede universeel dealers met verstand van zaken. Zo een heb ik gelukkig gevonden !
Nogmaals dank voor het meedenken :)
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
:-o ook niet een klein beetje te veel maar ook nog eens de verkeerde olie, als er nou rode olie uit je balk was gekomen dan had het direct duidelijk geweest, hoewel ik er ook van sta te kijken dat ze bij een automaat de ontluchting in de balk laten uitkomen.
Weer een opel dealer waar je dus beter niet kan komen.
Dat kun je wel zeggen. Die pijlstok zit er volgens mij niet voor niets ;) en het lijkt me dat een beetje monteur toch wel olie kan vervangen.
Maar goed, bij deze Opel Dealer werken blijkbaar monteurs die niet eens in staat zijn om een onderscheid te maken tussen een motor en versnellingsbak dus laat staan dat ze weten hoe een pijlstok werkt. :wtfDiep triest, en het erge is dat ik er ook nog 225eu voor heb betaald voor dit prutswerk. Gelukkig heb ik nu een super garage gevonden. Blijkbaar is standaard dat men de ontluchting slang van de automaatbak in de balk legt. Deze is immers eigenlijk bedoeld voor het aftappen van overbodige lucht (druk).
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.