Opel Astra H 2004: auto plots stil gevallen

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra H 2004: auto plots stil gevallen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Opeltje17
    Deelnemer

Zoals ik net zeg met een scope.

patje1967
      Deelnemer

Beste ras78 & Opeltje17 , heb jullie tips opgevolgd dus een nieuwe krukkassensor erin geplaatst en heb er nu al een 60 tal kilometer meegedaan zonder dat de motor is afgeslagen dus denk ik dat het probleem zal opgelost zijn zou zeggen dank voor jullie tips en uiteraard ook dank voor de andere leden hun tips . besluit : het was dus de krukassensor die stuk was ,nogmaals dank mag gesloten worden het topic , grtj pat

ras78
        Deelnemer

Toppie,zelfde als wat ik dus had.

patje1967
          Deelnemer

ja exact hetzelfde alsof je beschreef had , maar wie denk er nu aan dit mijn eerste gedacht was de brandstoftoevoer , dus ander filter gestoken , dan gasklephuis omdat hij daar een foutmelding gaf , enz totdat het bericht er kwam van jou ( ras 78 ) heb ik naar de sensor gekeken had hem eerst afgekuist en weer ingestoken maar bleef het zelfde , ging dan kijken naar de egr klep maar heb toch eerst achter een nieuwe sensor geweest ingestoken en probleem weg en geld gespaard kostte me 25 € voor die sensor mijn uren en denk & zoekwerk mag men er natuurlijk niet bijrekenen hé als je hetzelf doet maar nogmaals dank en heb veel bijgeleerd ook , grtj pat

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.