Opel Astra H 2004: achterdeur bestuurder sluit niet

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra H 2004: achterdeur bestuurder sluit niet

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    computerbug
    Deelnemer

Hoi, Jopie.

Ik ga het proberen uit te leggen, omdat u het inzicht mist gaat het nog best moeilijk worden, en op afstand is het moeilijk beoordelen.
      Maar vaak is het dit euvel
      Open de deur achter de bestuurderskant, kijk naar beneden tussen de deur en de deurpost en u ziet een rubberen tule.
      In die tule zitten een aantal draden, een of meerdere draden zijn hier hoogstwaarschijnlijk zichtbaar of onzichtbaar onderbroken.
      Om u meer inzicht te geven een filmpje op YT https://www.youtube.com/watch?v=aCg0mxBThgc

En nog een filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=ciXTc1ms_-k
      Wat de kosten hier van zijn bij de Opel dealer of garage geen idee.
      Misschien is het een idee om contact te zoeken bij een van de leden.

jopie. 49
      Deelnemer

Ik ga proberen of ik iemand kan vinden die mbv uw uitleg en filmpjes mijn probleem kan oplossen, zoniet dan maar naar de garage en hopen dat het meevalt wat kosten betreft🙏
        <p style=”text-align: left;”>Dank en groet, Linda</p>

jopie. 49
        Deelnemer

Hoi computerbug,

dankzij uw uitleg is probleem opgelost. Een neef heeft het gedaan. Het was de bekabeling: 3 kabels,!!

Nogmaals dank en groet, linda

computerbug
          Deelnemer

Hoi, Linda

Graag gedaan, u bent weer geholpen. ;-)

Dank u voor de feedback :good:

PedroK
            Deelnemer

Goedenavond, ik heb alle reacties gelezen en de bekabeling gecheckt van de linker achterdeur (achter bestuurder) en geconstateerd dat er een kabelbreuk is, ook van andere draden zie ik dat deze al opengescheurd zijn. Het probleem is dat het herstel niet eenvoudig zal zijn omdat het kabeltje direct achter de “ stekker” is afgebroken. Mijn vraag is hoe dit te herstellen, kun je de kabelboom vanuit de carosserie in z’n geheel vervangen??, hij gaat via de rubberen dop de carroserie van de auto in, maar wat zit daar achter? Is het een kabelboom met aan iedere zijde een stekker die je in zijn geheel kunt vervangen?

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.