Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Opel Astra GESPOT
- Dit onderwerp bevat 3,950 reacties, 605 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 april 2016om 12:54 door Vonkson.
-
AuteurBerichten
-
1 november 2010 om 20:42 #17342044
er staat een best dikke zwarte astra-g op t shubertplein in schiedam zag ik net toen ik ff de hond van moeders uit aan t laten was.
morette look achterlichten mooie 17″velgen (lenso denk ik) eyebrows erop en netjes verlaagd :)2 november 2010 om 21:15 #17342046G OPC gespot bij politie-afdeling Industrie Noord in Apeldoorn… kon verder niet kijken moest zsm weg
3 november 2010 om 18:09 #17342047astra g 92-GF met 5 spaaks Elite velgen,aan de zijkant zaten stickers op de raam van auto-inside.nl (car audiozaak in Weert) met bumperdiffusor zilver en in kleur gespoten stootsrips. parkeerterrein van de Mgr swinkelsstraat. 15.12 uur
van de week,astra f gsi? rood kenteken kon ik niet helemaal zien maar het begon dacht ik met iets van NH? Was op de kruisstraat en ging rechtdoor de Kloosterdreef op 9.24 uur
6 november 2010 om 19:09 #17342049Zwarte G 3 deurs kenteken 71-D.-.. met OPC spoiler en donkere achterlichten en mooie 5 spakers (auto kwam me wel bekend voor). Mijn Astra stond een aantal vaken verderop.
13 november 2010 om 16:09 #17342051Deze dikke OPC II (look) stond net een straat hier verderop (Den Bosch). Ik dacht eerst dat het een echte was maar gezien het kenteken en de spiegels toch een “look-a-like”. Erg strakke bak om te zien!
15 november 2010 om 18:52 #17342053Vanmorgen rond 8:40 een zwarte astra g.. volgens mij een coupe.
Had smoke achterlichten, dikke voorbumper en andere velgen zo vlug als ik heb kunnen zien.
Ik heb hem gezien bij een stoplicht bij de Hurk in Eindhoven.Iemand van hier misschien?:P
15 november 2010 om 22:39 #17342054Dikke nepperd dus… ik snap werkelijk niet waarom mensen hun auto met OPC logo’s behangen. Koop dan gewoon een OPC.
16 november 2010 om 14:22 #17342055tja als je daar het geld niet voor hebt, of ze vervelen zich:P
16 november 2010 om 14:31 #17342056origineel gepost door Baas J.
Dikke nepperd dus… ik snap werkelijk niet waarom mensen hun auto met OPC logo’s behangen. Koop dan gewoon een OPC.
Ik vind dit een beetje overdreven wat je zegt baas J maar ieder zijn mening.:thumbup
iedereen moet zelf weten wat ze met hun auto doen en zelf vind ik het opzich wel mooi.
Oke…een originele OPC is mooier maarja zoals ASTRA F VAASSEN ook al zegt: en originele is best prijzig en niet iedereen heeft het geld ervoor.
Dus ombouwen naar OPC look is een goede optie.
DIT IS DUS MIJN MENING en gelukkig….SMAKEN VERSCHILLEN;)
Er zijn ook genoeg astra Fjes die een GSI look hebben maar onder de kap gewoon een 1.4 hebben hangen.
Dit even ter vergelijking:PGr.Paul
16 november 2010 om 14:47 #17342057Met dat laatste wat je zegt ben ik ook mee hard op weg, hehe maar vind zo zonde om de 1.6 8v eruit te halen, loopt nog zo mooi met super weinig km:P
16 november 2010 om 16:35 #17342058Ik vind het wel een hele nette OPC look moet ik zeggen. Zou mij echt een zorg zijn dat mensen het ombouwen. Voor de prijs van de ombouw had je waarschijnlijk ook wel een echte kunnen kopen maargoed;) Bovendien natuurlijk kost een echte OPC ook heel wat meer in gebruik! zeker aangezien dit nog een diesel is ook dus die zal wel een beetje kilometers maken. Neemt niet weg dat deze wel erg gaaf is
:thumbupNiet iedereen heeft jou smaak Baas J. ;)
16 november 2010 om 23:47 #17342059Heeft niks met smaak te maken…. maar waarom een logo ergens opplakken als het nergens op slaat. Beetje hetzelfde als fiat panda’s met zo’n V12 embleem. Of een rode VW met Ferrari r op… naja goed… kijk “gsi-look” kan ik snappen, of “opc-look”, dat ziet r ook vele malen beter uit, geen enkele kritiek daarop hoor. Ik heb niet voor niks een OPC. Maar tis een beetje vreemd als je snelle logo’s op een trage bak plakt.. :P
17 november 2010 om 09:57 #17342060origineel gepost door Baas J.
Heeft niks met smaak te maken…. maar waarom een logo ergens opplakken als het nergens op slaat. Beetje hetzelfde als fiat panda’s met zo’n V12 embleem. Of een rode VW met Ferrari r op… naja goed… kijk “gsi-look” kan ik snappen, of “opc-look”, dat ziet r ook vele malen beter uit, geen enkele kritiek daarop hoor. Ik heb niet voor niks een OPC. Maar tis een beetje vreemd als je snelle logo’s op een trage bak plakt.. :PIk kan me hier wel in vinden.
Beetje van je wil wel maar je kan niet.17 november 2010 om 14:21 #17342061origineel gepost door Baas J.
Heeft niks met smaak te maken…. maar waarom een logo ergens opplakken als het nergens op slaat. Beetje hetzelfde als fiat panda’s met zo’n V12 embleem. Of een rode VW met Ferrari r op… naja goed… kijk “gsi-look” kan ik snappen, of “opc-look”, dat ziet r ook vele malen beter uit, geen enkele kritiek daarop hoor. Ik heb niet voor niks een OPC. Maar tis een beetje vreemd als je snelle logo’s op een trage bak plakt.. :PAndersom is het leuker.
Ik heb een aantal jaar gelede een mazda 323F gehad daar ik een andere motor ingehange had (2.5 V6 Kl-ze), maar ik vond het nou net leuker om er een plaatje van een 1.5 GLX op te doen. king:17 november 2010 om 17:54 #17342062Haha ja pcies, das veel gaver :D
17 november 2010 om 17:55 #17342063@ botssiee jij rijd mn volgende auto ;)
17 november 2010 om 23:30 #17342064gisterochtend op de a2 richting maastricht/antwerpen oranje astra g met bad boy/dog of iets sticker op het achterraam en aan zijkant bestickerd.
niet goed kunnen zien want ik had haast dus kwam je met 160 voorbij in corsa b :P18 november 2010 om 14:19 #17342065OPC, GSi, GTE, GTi, M3…. dat zul je altijd op auto’s blijven zien, of ze het nou wel of niet echt zijn.
Bij Opel (en andere merken ookwel) geldt dat de bumpers en spoilers van de topmodellen altijd mooier zijn dan die op de goedkoopste variant. Het GSi pakket van de F is daarbij een stuk mooier dan de Irmscher, laat staan de originele 1.4i bumpers. Het pakket van de OPC/Irmscher is ook mooier dan de normale uitvoering van een G.
En zo kun je voor ieder model wel doorgaan…. Echter het plakken van de badges gaat mij ook iets ver.Maar er kan ook OPC-Line op de badge staan… alleen van veraf zie je “Line” niet staan.
Ik zie overigens een Opel liever in GSi, Irmscher of OPC stijl dan een hoop GFK/Polyester-meuk.
En of het dan een 1.4 of een echte is boeit me niet.Weet je wel wat die originele spullen allemaal kosten ???
Bij mij zit er ook meuk op… Rieger voorlip, meuk dakspoiler, en een Irmscher klepspoiler.
Heb in de stootlijsten nog steeds Njoy staan… maar de Irmscher badges liggen nog steeds klaar om geplaatst te worden.
En waarom ??? Ik vind die Njoy plaatjes niet mooi, maar wil er geen OPC inplakken.En of een ander dat wel of niet mooi vind of goedkeurt…. NOU EN !
Op jou auto kan ook wel iets zitten wat ik niet mooi vind…. Neem aan dat iemand dat dan ook niet als de donder gaat veranderen om het mij of een naar de zin te makenPersoonlijke smaak heet dat, en of het nou wel correct is of niet heet een ander niet over te oordelen, en als je het daar niet mee eens bent moet je lekker gaan verhuizen naar een land met een Dictateur… daar beslist de overheid wat jij wel of niet mag denken en vinden.
18 november 2010 om 14:28 #17342066origineel gepost door Baas J.
@ botssiee jij rijd mn volgende auto ;)Dan zal je toch geduld moeten hebben, want ik doe hem verloopig nog niet weg :jerry
18 november 2010 om 14:38 #17342067ik wil meer fotos zien van jouwe!!
18 november 2010 om 15:02 #17342068origineel gepost door Rob-Epe
OPC, GSi, GTE, GTi, M3…. dat zul je altijd op auto’s blijven zien, of ze het nou wel of niet echt zijn.Bij Opel (en andere merken ookwel) geldt dat de bumpers en spoilers van de topmodellen altijd mooier zijn dan die op de goedkoopste variant. Het GSi pakket van de F is daarbij een stuk mooier dan de Irmscher, laat staan de originele 1.4i bumpers. Het pakket van de OPC/Irmscher is ook mooier dan de normale uitvoering van een G.
En zo kun je voor ieder model wel doorgaan…. Echter het plakken van de badges gaat mij ook iets ver.Maar er kan ook OPC-Line op de badge staan… alleen van veraf zie je “Line” niet staan.
Ik zie overigens een Opel liever in GSi, Irmscher of OPC stijl dan een hoop GFK/Polyester-meuk.
En of het dan een 1.4 of een echte is boeit me niet.Weet je wel wat die originele spullen allemaal kosten ???
Bij mij zit er ook meuk op… Rieger voorlip, meuk dakspoiler, en een Irmscher klepspoiler.
Heb in de stootlijsten nog steeds Njoy staan… maar de Irmscher badges liggen nog steeds klaar om geplaatst te worden.
En waarom ??? Ik vind die Njoy plaatjes niet mooi, maar wil er geen OPC inplakken.En of een ander dat wel of niet mooi vind of goedkeurt…. NOU EN !
Op jou auto kan ook wel iets zitten wat ik niet mooi vind…. Neem aan dat iemand dat dan ook niet als de donder gaat veranderen om het mij of een naar de zin te makenPersoonlijke smaak heet dat, en of het nou wel correct is of niet heet een ander niet over te oordelen, en als je het daar niet mee eens bent moet je lekker gaan verhuizen naar een land met een Dictateur… daar beslist de overheid wat jij wel of niet mag denken en vinden.
amen:thumbup zo denk ik er nu ook over:agent
18 november 2010 om 15:44 #17342069Astra f stw nova zwart GS-SB 5 spaaks velgen Hoogen paet parkeerplaats in Haelen,
gespot tijden een uitzetting die niet door ging btw!tijd 10.20
18 november 2010 om 17:23 #17342070origineel gepost door Baas J.
ik wil meer fotos zien van jouwe!!Ik heb hem nou pas een maandje en wacht nog steeds op fansoenlijk weer om foto’s te maken :swear
edit: toch maar effe vlug een paar gemaakt ;)
19 november 2010 om 18:18 #17342071:thumbup Ben het compleet met je eens!
Overigens heb ik ook een OPC-line pakket erop. Dus ook de logo’s op de deuren. Van veraf zie je line niet staan inderdaad. De meeste mensen die mij aanspreken over mijn auto denken dan ook altijd dat het een OPC is. Heeft ook wel weer iets;)Dat is echt de auto waarna ik op zoek ben;)
Gebruik even een andere link want de foto’s doen het niet.
Zit al een paar maand het internet af te struinen naar een auto zoals die van jou. De meenste OPC’s die te koop staan is wel wat mee waardoor ik er op af knap (geen xenon, orginele velgen niet aanwezig, hoge kilometerstand enz.)
Dus we zoeken verder…… (tenzij je die van jou natuurlijk kwijt wil:P)20 november 2010 om 10:12 #17342072origineel gepost door Klanderman
Dat is echt de auto waarna ik op zoek ben;)
Gebruik even een andere link want de foto’s doen het niet.
Zit al een paar maand het internet af te struinen naar een auto zoals die van jou. De meenste OPC’s die te koop staan is wel wat mee waardoor ik er op af knap (geen xenon, orginele velgen niet aanwezig, hoge kilometerstand enz.)
Dus we zoeken verder…… (tenzij je die van jou natuurlijk kwijt wil:P)Haha dat had ik dus precies het zelfde, ik heb ruim 2 maande iedere dag autoweek en marktplaats in de gate zitten houde voor er pas een te koop stond die naar me zin was.
Net wat je zegt, van de gene die te koop staan is de kleur en/of de optie’s niet naar me zin.NOu had deze auto wel 1 min puntje, dat de velgen behoorlijke stoeprand schade hebben, maar ja dat zie ik na de winter wel hoe ik dat ga oplossen
Het probleem is dat er in duitsland genoeg te koop staan, maar met invoeren enzo erbij ben je bij z’n nieuwe auto een stuk duurder uit als dat je hem hier koopt
succes met vinden ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.