Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Opel Astra GESPOT
- Dit onderwerp bevat 3,950 reacties, 605 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 april 2016om 12:54 door Vonkson.
-
AuteurBerichten
-
7 maart 2009 om 10:24 #17341585
origineel gepost door kimmiej666
Vandaag 4-3 gespot op de pastoor peterstraat in Eindhoven..Een OPC-blauwe astra G (geloof ik) rondom bodykit en zwarte? BBS-velgen. Kenteken begon met 19-FB geloof ik..
Stond daar tussen half 12 en half 1 sowieso langs de weg geparkeerd.Grappig das bijna mijn kenteken… ik kan de achterste letters wel raden :P
7 maart 2009 om 23:42 #17341586origineel gepost door brobbel1
origineel gepost door JFHSas
Ik kom iedere dag wel wat Astra’s e.a. tegen. Zag er vandaag (gisteren) nog een met trekhaak in de…..Kunnen we het niet beperken tot bijzondere exemplaren/gebeurtenissen?? En dan met foto!
mmm tja zit wat in.
kom ook elke dag tig astra’s tegen.
soms met wat extra’s.
en meestal standard met opa en omo er in.
en ik spot elke ochtend 1de astra van mijn vrouwMja, maar goed, ik zie er ook verschillende, rij minimaal 100km per dag maar post ook alleen als ik iets zie wat lijkt op wat hier bij iemand op ‘t forum in bezit is of het er mooi uit en apart uitziet. Je zult mij nooit horen zeggen, ik heb een zilvergrijze astra g 1.6 gezien vandaag, iemand van hier.
Vandaag kwam mij bij rosmalen een lichtgele astra f met bescheiden bodykit voorbij zetten.
8 maart 2009 om 09:21 #173415878 maart 2009 om 16:19 #17341588vandaag in oosterwolde (frl)
een zilverkeurige asta f gespot mooi getund bakje.
wij stonden er met onse opels te tanken bij de firezone8 maart 2009 om 18:27 #17341589Vandaag Astra GSi gespot, beetje mee gespeeld.
Kenteken weet ik niet precies meer maar het begon met 2 cijfers ”65-J” oid ? Heb wel een foto alleen een beetje onduidelijk
Was btw ergens tussen Wezep en Nunspeet. Op de vooruit zat een sticker ”GSi ” Kleur was die Alfa Romeo zilver, die verkleurd dus. Ik was volgens mij wel sneller ^^
8 maart 2009 om 23:15 #17341590origineel gepost door GlennGSI
Vandaag Astra GSi gespot, beetje mee gespeeld.Kenteken weet ik niet precies meer maar het begon met 2 cijfers ”65-J” oid ? Heb wel een foto alleen een beetje onduidelijk
Was btw ergens tussen Wezep en Nunspeet. Op de vooruit zat een sticker ”GSi ” Kleur was die Alfa Romeo zilver, die verkleurd dus. Ik was volgens mij wel sneller ^^
Dat is Trompie van AGC :D
9 maart 2009 om 10:02 #17341591Hey, dat was ik!
Geinige kadett! Ding wil behoorlijk lopen!:thumbup
Altijd mooi om ff te spelen! Ik toeterde nog toen ik afging.
Ik woon daar dicht in de buurt. Wat deed jij daar dan?9 maart 2009 om 15:37 #17341592net een blauwe gsi op industrieterrein venray..
(dock-50? tigra die er achter reed wel iig..)9 maart 2009 om 16:51 #17341593origineel gepost door Trompie
Hey, dat was ik!Geinige kadett! Ding wil behoorlijk lopen!:thumbup
Ik woon daar dicht in de buurt. Wat deed jij daar dan?:jerry wel geinig hea, en lopen wil hij zeker wel. Is het btw een 16klepper die Astra van jou ? Ik wou ook nog ff toeteren alleen die doet het niet echt :’).
Ik kwam uit zwolle richting huis (Apeldoorn) een beetje aan het rond touren tussendoor. Is veel leuker dan snelweg rijden :jerry
9 maart 2009 om 21:01 #17341594Zaterdag 7 maart, zwart met oranje astra gsi meende ik. Flink verbouwde auto. Onderkant van de deuren zwart en daarboven oranje, incl haaienvin op het dak. Bekende van hier?
Heb hem gespot rond 18.00 uur op de rotonde bij N34 Borger.9 maart 2009 om 22:43 #17341595Vriend van me wil deze astra kopenhttp://www.marktplaza.nl/Opel-Astra-020-TURBO-200PK-OPC-SPORT-LEDER-NAVI-ECC-7517774.php
Maar heeft een astra opc standaard 197pk??Het is een nette auto maar ik vraag me of dit klopt?greetz
10 maart 2009 om 11:13 #17341596origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door Trompie
Ik woon daar dicht in de buurt. Wat deed jij daar dan?:jerry wel geinig hea, en lopen wil hij zeker wel. Is het btw een 16klepper die Astra van jou ? Ik wou ook nog ff toeteren alleen die doet het niet echt :’).
Ik kwam uit zwolle richting huis (Apeldoorn) een beetje aan het rond touren tussendoor. Is veel leuker dan snelweg rijden :jerry
Ik kwam net van de voetbal, hij was nog niet helemaal lekker warm. Hieronder een fototje van mijn blok.
10 maart 2009 om 17:35 #17341597vandaag rond 17.15 – 17.30 richting lelystad een rode astra F GSI
10 maart 2009 om 18:15 #17341598origineel gepost door OpelAstraSport16v100pk
Zaterdag 7 maart, zwart met oranje astra gsi meende ik. Flink verbouwde auto. Onderkant van de deuren zwart en daarboven oranje, incl haaienvin op het dak. Bekende van hier?
Heb hem gespot rond 18.00 uur op de rotonde bij N34 Borger.Weenie of ie hier bekend is, maar die auto staat al een hele poos op marktplaats volgens mij! super mooie auto!:afro
10 maart 2009 om 19:13 #17341599zou heel goed kunnen dat die te koop staat. Vette bak om te zien hoor, egt heel netjes :P Maar ben zelf ook blij met mijn astra, wil hem niet graag kwijt:P
10 maart 2009 om 19:18 #17341600origineel gepost door OpelAstraSport16v100pk
Zaterdag 7 maart, zwart met oranje astra gsi meende ik. Flink verbouwde auto. Onderkant van de deuren zwart en daarboven oranje, incl haaienvin op het dak. Bekende van hier?
Heb hem gespot rond 18.00 uur op de rotonde bij N34 Borger.hey dat is toevallig ik heb hem zondagmorgen nog op stadskanaal gezien hij stopte volgens mij nog om naar mijn vec te kijken…:hmmz
gr bertje:cool:
10 maart 2009 om 22:42 #17341601origineel gepost door Trompie
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door Trompie
Ik kwam net van de voetbal, hij was nog niet helemaal lekker warm. Hieronder een fototje van mijn blok.
Aah ok, :jerry lexmaul… Hmm denk dat ik het toch wel afleg dan :D Mooie wagen in iedergeval !
11 maart 2009 om 18:06 #17341602origineel gepost door crazijbertje
origineel gepost door OpelAstraSport16v100pk
Heb hem gespot rond 18.00 uur op de rotonde bij N34 Borger.hey dat is toevallig ik heb hem zondagmorgen nog op stadskanaal gezien hij stopte volgens mij nog om naar mijn vec te kijken…:hmmz
Ik zag hem vandaag weer :P stond in Borger, aan de molenstraat iets voorbij de sporthal de Koel. Egt wel leuk ding. Mischien dat 1 uit Borger hem wel heeft gekocht. Zal er eens op letten. Er stond altijd al wel een slecht gepimpte astra van voor ’95 daaro, nu niet meer.
Ken hem in ieder geval niet :P11 maart 2009 om 18:53 #17341603origineel gepost door OpelAstraSport16v100pk
origineel gepost door crazijbertje
Ik zag hem vandaag weer :P stond in Borger, aan de molenstraat iets voorbij de sporthal de Koel. Egt wel leuk ding. Mischien dat 1 uit Borger hem wel heeft gekocht. Zal er eens op letten. Er stond altijd al wel een slecht gepimpte astra van voor ’95 daaro, nu niet meer.
Ken hem in ieder geval niet :Pmaak eens een foto dan???
vinden ze hier ook leuker;)gr bertje:cool:
11 maart 2009 om 20:38 #17341604Ik zal zien of hij er morgen weer staat, ga mijn best even voor jullie doen. maar garandeer je, is een mooie auto
13 maart 2009 om 22:21 #17341605origineel gepost door crazijbertje
origineel gepost door crazijbertje
Ken hem in ieder geval niet :Pmaak eens een foto dan???
vinden ze hier ook leuker;)gr bertje:cool:
Jullie bedoelen deze astra??
opzich wel een mooie astra maar ik vind persoonlijk die extra luchthapper niet mooi.en de bumpers zijn ook niet echt mijn smaak,maarja smaken verschillen:P
14 maart 2009 om 08:23 #17341606ja dat is hem waar heb je deze gespot dan??
ja vind de ronde verstralers in de bumper er ook niet mooi bij staan,maar gelukig hebben we allemaal een andere smaak..gr bertje:cool:
14 maart 2009 om 10:14 #17341607origineel gepost door crazijbertje
ja dat is hem waar heb je deze gespot dan??
..gr bertje:cool:
deze heb ik gespot op het astra gsi forum.
Hier was ie net gespoten en de foto’s zijn in amsterdam gemaakt waar hij eerst rond reed.14 maart 2009 om 11:11 #17341608dat is een knappe astra.
vind hem perfect.
is niet zo’n go with flow bak14 maart 2009 om 20:06 #17341609origineel gepost door crazijbertje
ja dat is hem waar heb je deze gespot dan??
ja vind de ronde verstralers in de bumper er ook niet mooi bij staan,maar gelukig hebben we allemaal een andere smaak..gr bertje:cool:
Die bumper is van een renault een aangepast voor de astra!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.