Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Opel Astra GESPOT
- Dit onderwerp bevat 3,950 reacties, 605 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 april 2016om 12:54 door Vonkson.
-
AuteurBerichten
-
12 maart 2013 om 18:35 #17343416
@FnF_racer wrote:
@HarrieAstra wrote:
Dat is Johan? V-shape motorkap?
in Leek? denk het niet, zie vv….
@vectra208v wrote:
@OscaR-16v wrote:
@vectra208v wrote:
@OscaR-16v wrote:
@vectra208v wrote:
@OscaR-16v wrote:
@black_astra wrote:
Donker rode astra g gespot in Leek vanmiddag. De astra had xenon
yvonne uit grootegast :thumb
yvonne heeft een bordeau rode astra G
ik denk dat hij dat ook bedoeld:P volgens mij is er ook maar 1 kleur rood(niet metallic)
ja denk idd ook dat hij dat bedoelde maar donker rode vond ik al wat breemd dus kon het ff niet plaatsen.
donker rood = bordeau rood en dat is idd yvonne haar astra G met xenon
heb trouwens haar oude GSI ook nog weer gespot bij mijn broer in de straat (begin februari) :jerry
fotoooo :jerry
net om half 10, een two tone astra g, blauw met grijs?(of wit). ging richting snelweg bij leek.
denk dat ik die astra two tone ook wel eens gespot heb 1 straat bij mij vandaan….had er een foto van maar heb ik gewist van de telefoon. Die jongen had eerst een knal gele calibra c20ne met blauwe sideskirts en blauwe spoiler en nog wat blauwe accenten…..vincent heet hij geloof ik maar zit niet op ‘t forum.
deze toevallig:
??
deze zit ook op O-F Facebook. ;)om even terug te komen op die 2 tone astra G…..
heb de foto die ik gezien heb weer gevonden ;)
deze stond een tijdje terug een straat verderop (eigenlijk einde van onze straat).
Als ik het goed heb had deze jonge voorheen een knalgele calibra met blauwe spoiler en sideskirts en nog wat blauwe accenten.13 maart 2013 om 01:31 #17343418gisteren rond 07:10 dongenseweg richting tilburg een astra g coupe zilver van kleur
13 maart 2013 om 07:42 #17343417http://112groningen.nl/Groningen/nieuws/20779/auto-in-sloot-na-technische-storing.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zonde van deze gsi
Was net een maandje in bezit
13 maart 2013 om 13:23 #17343419Zeker jammer…
Spot hier af-en-toe in Leek en omstreken een goud-kleurige coupé,
mooie wagen.Reed nu net ook weer langs mijn huis, iemand van hier?
13 maart 2013 om 14:22 #17343420astra GSI gespot in trieste toestand :cry
http://www.112marum.nl/kollumerpomp-auto-in-de-sloot-na-technische-storing/” onclick=”window.open(this.href);return false;
13 maart 2013 om 15:56 #17343421@vectra208v wrote:
astra GSI gespot in trieste toestand :cry
http://www.112marum.nl/kollumerpomp-auto-in-de-sloot-na-technische-storing/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Is al gespot boven mijn post :jerry
Wel errug jammer…Heb net ook een blauwe 1.6 16v gespot, reed hier voor ons huis langs!
3 deurs trouwens.13 maart 2013 om 16:02 #17343422@PeterNoFear wrote:
@vectra208v wrote:
astra GSI gespot in trieste toestand :cry
Is al gespot boven mijn post :jerry
Wel errug jammer…Heb net ook een blauwe 1.6 16v gespot, reed hier voor ons huis langs!
3 deurs trouwens.Reed net ook voor je huis langs. De corsa stond er wel :thumb .
Ook spotte ik nog een blauwe G. Kenteken zat XS in volgens mij en er reed een meid in.13 maart 2013 om 17:34 #17343423@black_astra wrote:
Reed net ook voor je huis langs. De corsa stond er wel :thumb .
Ook spotte ik nog een blauwe G. Kenteken zat XS in volgens mij en er reed een meid in.Heb jou niet gezien,
dacht meneer Wentink te zien, blauwe G 3 deurs, dikke wagen13 maart 2013 om 17:38 #17343424@PeterNoFear wrote:
@black_astra wrote:
Ook spotte ik nog een blauwe G. Kenteken zat XS in volgens mij en er reed een meid in.Heb jou niet gezien,
dacht meneer Wentink te zien, blauwe G 3 deurs, dikke wagenhaha thnx man, waar had je mij gespot?
13 maart 2013 om 17:41 #17343425@OscaR-16v wrote:
@PeterNoFear wrote:
@black_astra wrote:
dacht meneer Wentink te zien, blauwe G 3 deurs, dikke wagenhaha thnx man, waar had je mij gespot?
Ik dacht ook dat die blauwe Oscar-16v was op het eerste gezicht. Maar deze wagen had net een andere kleur en geen spoilers op de achterzijde. was wel verlaagd en mooie velgen. Reed in Leek bij de Shell en ging iets verderop rechts af tolbert in.
13 maart 2013 om 17:46 #17343426@black_astra wrote:
@OscaR-16v wrote:
@PeterNoFear wrote:
@black_astra wrote:
Ik dacht ook dat die blauwe Oscar-16v was op het eerste gezicht. Maar deze wagen had net een andere kleur en geen spoilers op de achterzijde. was wel verlaagd en mooie velgen. Reed in Leek bij de Shell en ging iets verderop rechts af tolbert in.
ik weet welke je bedoeld. een 5 deurs, iets andere tint blauw dan mijne, verlaagd met dikke 5 spaak 17 inch wielen. verder helemaal orgineel
13 maart 2013 om 17:47 #17343427@OscaR-16v wrote:
@black_astra wrote:
@OscaR-16v wrote:
@PeterNoFear wrote:
@black_astra wrote:
ik weet welke je bedoeld. een 5 deurs, iets andere tint blauw dan mijne, verlaagd met dikke 5 spaak 17 inch wielen. verder helemaal orgineel
Dat was hem :thumb Ik zal mijn car camera eens in me auto hangen dan maak ik films van de astras die ik spot
15 maart 2013 om 14:22 #17343428Vanmiddag gespot op het baljuwplein in spijkenisse een zwarte uitgebouwde astra GSI met in het wit GSI op racegaas gespoten
15 maart 2013 om 14:56 #17343429Goededag ,
Ik zou graag willen weten of jullie weten waar mijn oude auto gebleven is het is een astra g groen met 1.6 met cleane coupe voorbumer ,coupe skirts , lederen bekleding .
15 maart 2013 om 19:46 #17343430Op de hoek GroteBeer-Laan / Airborne-Laan staat een grijze Opc met zij-schade iemand van hier?
zal er es een foto van maken.. ( als ik er weer langs kom )15 maart 2013 om 21:19 #17343431@astra GT wrote:
Op de hoek GroteBeer-Laan / Airborne-Laan staat een grijze Opc met zij-schade iemand van hier?
zal er es een foto van maken.. ( als ik er weer langs kom )@Rickskes wrote:
Gespot in Eindhoven, Vaartbroek (eigenlijk meer eckart) Grote beerlaan
OPC 1Ik zat hem te chillen (ja ik weet het, de verrader) in een fiat bagetta
afgelopen week weer langs gereden en ik zag ook aan de rechter zijde ineens schade!! Ik dacht ik kijk op de terug weg geven, maar ik heb op de terug weg een andere route genomen..
Dus die schade moet misschien met het barre weer zijn gekomen..
Het is zonde!Greetz,
15 maart 2013 om 21:20 #17343432Gsiracer gespot in Nuth.
16 maart 2013 om 08:32 #17343433@Rickskes, Is idd zeker zonde de schade zit over de gehele zijkant maar verder ziet ie d’r nog goed uit… en is volgens mij toch nog wel te redden :thumb
Kom er als het goed is vandaag weer langs, zal d’r dan ff wat foto’s van maken…16 maart 2013 om 09:04 #17343434De gehele zijkant?:o toenk dus van de week er langs reed draaide ik de grotebeerlaan in en wat ik zag was alleen dat rechts bij de voorbumper kapot/los zat.. maar ben benieuwd naar de foto’s… anders ziek het van de week wel alsk er langs rij
Greetz,
Rickskes16 maart 2013 om 10:32 #17343435Erg zonde van die OPC.. ziet er niet naar uit dat die erg goed bijgehouden wordt. Lijkt jullie van wel dan?
Schades door het weer zijn altijd kl*te! Hopelijk zijn we er nu vanaf, en worden we vergezeld door het zonnetje:)
16 maart 2013 om 10:54 #17343436@HarrieAstra wrote:
Erg zonde van die OPC.. ziet er niet naar uit dat die erg goed bijgehouden wordt. Lijkt jullie van wel dan?
Schades door het weer zijn altijd kl*te! Hopelijk zijn we er nu vanaf, en worden we vergezeld door het zonnetje:)
Hij mag inderdaad wel een keer een wasbeurt krijgen ja! haha, maar mijn achter buurman had (sinds 3 weken heeft hij een audi RS5) een Opel Astra OPC Nurburgring.. zo mooi witte met zwarte ‘vlaggen’ streep erover en die waste zijn auto ook nooit.. zag er altijd vies uit :thumbdown
Schade door de weer, maak ik ervan haha ik weet het daadwerkelijk verhaal niet.. nooit iemand bij in die auto zien stappen anders had ik wel een babbeltje mee gemaakt..
Greetz,
Rickskes16 maart 2013 om 11:24 #17343437Net bij hoogeveen in de buurt een donkere g station met opc grill
16 maart 2013 om 13:01 #17343438@Rickskes wrote:
Hij mag inderdaad wel een keer een wasbeurt krijgen ja! haha, maar mijn achter buurman had (sinds 3 weken heeft hij een audi RS5) een Opel Astra OPC Nurburgring.. zo mooi witte met zwarte ‘vlaggen’ streep erover en die waste zijn auto ook nooit.. zag er altijd vies uit :thumbdown
Schade door de weer, maak ik ervan haha ik weet het daadwerkelijk verhaal niet.. nooit iemand bij in die auto zien stappen anders had ik wel een babbeltje mee gemaakt..
Greetz,
RickskesDamn. Die OPC Nürnbergring heb ik helaas nooit gespot hier in de buurt. Maar wat is me dat een leuk speelgoed. Die RS5 zal er overigens niet onder doen :thumb
Alleen jammer dat hij hem dan zo slecht bij hield.Ik bedoel niet alleen een wasbeurt Rick.. Als hij een echte auto liefhebber zou zijn, zou hij details ook goed bijhouden. Zo mist hij bijv. ook een naafkapje etc.
===================
Oeps: hoop niet dat iemand van hier het overkomen is;
http://www.112brabant.nl/pic2.php?&pic=1&r=8417″ onclick=”window.open(this.href);return false;
(fotoreportage 16-3-2013, Helmond. Rivierensingel)
16 maart 2013 om 13:46 #17343439Zo da´s een flinke klapper van die link en net bij iemand waar een baby is geboren. Staat je Astra dan geparkeerd……..Maar zoals altijd blik is blik en hoop dat er persoonlijke schades zijn.
16 maart 2013 om 16:40 #17343440@astra GT wrote:
@Rickskes, Is idd zeker zonde de schade zit over de gehele zijkant maar verder ziet ie d’r nog goed uit… en is volgens mij toch nog wel te redden :thumb
Kom er als het goed is vandaag weer langs, zal d’r dan ff wat foto’s van maken…Om daar even op terug te komen, Nee ik ben nu uitgestapt om foto’s te maken. maar naast zijn rechterkant vind ik de gehele auto onder de kleine deukjes zitten en krassen (voornamelijk de achterkant)
Dit is zijn schade dus:
Dit is erg pijnlijk om te zien, rechts voor is goed naar de :swear
want die rechter wiel staat niet naar links gestuurd.. die hoort eigenlijk recht vooruit te staan
Maar het is inderdaad meer dan alleen de bumper wat ik dacht te zien@HarrieAstra wrote:
@Rickskes wrote:
Greetz,
RickskesDamn. Die OPC Nürnbergring heb ik helaas nooit gespot hier in de buurt. Maar wat is me dat een leuk speelgoed. Die RS5 zal er overigens niet onder doen :thumb
Alleen jammer dat hij hem dan zo slecht bij hield.Ik bedoel niet alleen een wasbeurt Rick.. Als hij een echte auto liefhebber zou zijn, zou hij details ook goed bijhouden. Zo mist hij bijv. ook een naafkapje etc.
Even iets recht te zetten, ik loog dat het een RS5 is.. het is een A5 TFSI.. het klinkt alleen al interessanter:P maar ook deze is al goed vuil aan het worden :thumbdown
Gaat om zo een, dit is ook de kleur die hij heeft sorry voor -offtopic -offtopic -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.