Opel astra G sport klapt met optrekken/lekt licht olie.

Forumindex Forums Modellen Astra Opel astra G sport klapt met optrekken/lekt licht olie.

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    inactief-lid

hallo,

ik had een een week geleden, een topic gemaakt dat ik me versnellingsbak kapot had,
      er zit nu een ruilbak onder.. dus het is weer gerepareerd.
      alleen hij klapt nog wel steeds als ik optrek.., het is net alsof de koppeling hem met een klap grijpt.. alleen de motor slaat niet af, zakt ook niet ver in de toeren terug,
      het is ook te voelen in de auto en tijdens het (schakelen), niet 2 fast and the furious snel schakelen maar gewoon rap schakelen.. :p
      kan het wezen dat er speling zit op de homokineten en dat dat dit veroorzaakt?

met vriendelijke groet mark

ferryastrag
      Deelnemer

zijn de platen en de drukgroep en druklager ook vervangen? zo ja kijk eens of je
        voorste baksteun (van bak naar voorbalk onder radiator) niet gescheurd is
        die is in het ronde gedeelte van rubber was bij mij toen ook kapot samen met bak
        maar heb toen ook gelijk een nieuwe koppelingset erin gezet zodat ik gelijk overal van af was
        succes

wim-v6
        Deelnemer

Koppeling welke moeilijk schuift over de price-as is ook mogenlijk, grijpt ie een beetje plotseling aan.

Baksteun niet goed vast

Rubber voorste baksteun gaar (slecht van de garage als ze dat niet gezien hebben..

Willem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.