opel astra g kleurcodes

Forumindex Forums Modellen Astra opel astra g kleurcodes

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229058
    aad102
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 February 2005

      ik heb een vraagje betreffende de kleurcodes van de opel astra, en wellicht andere modellen.

      Is er ergens een website waar je op kleurcode kleuren kunt vergelijken.
      Reden is dat ik wat schade op m’n achterbumper heb en deze wil vervangen (na de winter) maar het liefste in de juiste kleur zodat deze niet hoeft te worde gespoten.

      Nu is de kleurcode van mijn astra z359 en heb ik een bumper gevonden, die op foto qua kleur, gelijk lijkt te zijn. De kleurcode van deze bumper is z380.
      Qua code dus niet gelijk.

      Is dit te vergelijken zonder 160 km hiervoor te moeten reizen.

      Ik lees graag jullie reacties.

      Mvg arie

      #17766895
      rles
        Lid sinds:
        23 August 2010

        Ik heb het even opgezocht bij de recepten van de lakleverancier. Deze kleuren zijn voor 99% hetzelfde. Je kunt de bumper gerust monteren.

        #17766896
        aad102
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2005

          origineel gepost door rles
          Ik heb het even opgezocht bij de recepten van de lakleverancier. Deze kleuren zijn voor 99% hetzelfde. Je kunt de bumper gerust monteren.

          ga de bumper van het weekend halen!

          #17766897
          aad102
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 February 2005

            origineel gepost door aad102

            origineel gepost door rles
            Ik heb het even opgezocht bij de recepten van de lakleverancier. Deze kleuren zijn voor 99% hetzelfde. Je kunt de bumper gerust monteren.

            ga de bumper van het weekend halen!

            en de bumper is vanochtend opgehaald. Ben nu een paar, onopvallend, krasjes aan het bijtippen.
            Kleur lijkt iig erg veel op de mijne. Momenteel ga ik de bumper nog niet vervangen, iets te vies weer.

            Kom er dus ook pas achter of de kleur afwijkt als ik deze er daadwerkelijk op ga hangen.

            Grtz Arie

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.