Opel Astra G Einddemper

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra G Einddemper

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Luukieo

Zoals ik al bij velen gelezen heb, nu ook bij mij.
      De einddemper aan het doorroesten.
      Nu wilde ik er een wat sportiever tintje aan gaan geven en wil er graag een sport eind demper onder zetten.

Nu ben ik benieuwd, wie weet welke einddemper er een lekker geluid geeft en waar je misschien ze ook is kan horen!??

Zat te denken aan de Sebering Hot Steel (kwa styling) maar geluid weet ik niet of dat wel vet word.

Ik rij in een Opel Astra G-CC Z1.6SE (01-2003) automaat en was opzoek naar een einddemper die dan echt knalt als je de kickdown gebruikt..

Hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Baas J.
      Deelnemer

Remus erop.

b07

als je echt hard geluid wil zaag dan je demper er af en, las of schuif er een buis op niet het allermooist maar wel goedkoop:P

mantarobin

Alleen een andere demper zal niet een wereld van verschil maken, had op mijn winterauto (astra F) een remus demper zitten en verwachte een hels kabaal maar het viel allemaal hard tegen, pas naar het vervangen van de middeldemper voor een open pijp begon die te grommen..

wim-v6
            Deelnemer

Jup, ik heb op mijn Vectra V6 een Irmscher demper gemonteerd.

van deze had ik wel geluid verwacht, maar niets bleek minder waar, alleen de brom was wat zwaarder.

ik heb toen een Middendemper vervangen met tussengelaste Simons demper overgenomen van iemand, en heb nu een mooie brom in de uitlaat, maar wel zo, dat ik m nagenoeg niet tot helemaal niet in de auto hoor met de ramen dicht.

Willem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.