Opel Astra G achterlichten

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra G achterlichten

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214894
    Samakala
      Lid sinds:
      8 December 2009

      Hallo,

      Ik ben nieuw hier op het forum en heb sinds kort mijn eerste auto gekocht en wel een Opel Astra G :D
      Ik ben er super trots op alleen zit de eerste schade er na 3 maanden al op, super zonde natuurlijk, maar er is iemand rechtsachter langs mijn auto op geschaaft.
      Wat inhoud dat ik nu dus een nieuw achterlicht krijg. Nu wilde ik eigenlijk al een tijdje nieuwe achterlichten.
      Mijn dealer zei dat die lampen wel reflectoren moesten hebben wilden ze door de APK komen. Nou ik vind het allemaal best, maar nu vroeg ik dus af waar je een beetje mooie (met Led) verlichte achterlichten kon kopen voor een mooi prijsje. En die een beetje staan in een zwarte auto.
      Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen in deze nieuwe wereld

      Hier foto’s van mijn auto:

      Alvast heel erg bedankt Léon

      #17561981
      Blue-Dragon
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 July 2006

        Bij Eugene gmtuningparts in Eindhoven die verkoopt allerlei soorten achterlampen.
        En laat het je nu net even treffen aankomende zaterdag is de opening van zijn nieuwe zaak.
        En er wordt door de opelstylingclub een openingsmeeting voor hem geregeld.

        Dit staat vermeld op deze site onder het topic meetings .

        #17561982
        Cheater
          Lid sinds:
          19 October 2009

          gmtuningparts, jazeker goeie gast, en ook vriendelijk.
          Heb set elektrische ramen bij em gekocht, (waar ik overigens nog steeds mee bezig ben)

          #17561983
          cash_casady
            Lid sinds:
            2 June 2008

            Inderdaad Gm tuningparts heeft net weer een beter aanbod dan anderen.

            Zelf ga ik voor deze:
            (bestel.nr. RZ-L2-AG35) SET ROOD-ZWARTE LED-ACHTERLICHTEN ASTRA-G
            http://www.gm-tuningparts.nl/images/Carparts/rood%20zwart%20led%20g.jpg

            Er is veel aanbod maar vind maar een paar mooi ;).

            Gr Rens

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.