Opel Astra Detail Beurt

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra Detail Beurt

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229480
    Niekos
      Lid sinds:
      7 September 2009

      Opel Astra

      Deze Opel Astra hebben wij behandeld met het Deluxe + pakket.

      In eerste instantie zag deze auto er netjes uit, maar na wat grondig zoek werk zaten er toch wat kleine inperfecties op de auto.

      Zo werd de auto bij ons gebracht.

      Vervolgens hebben we eerst de auto afgespoten met de hogedruk, zodat al het zand & aanslag van de auto afgespoelt werdt. Nadat al het zand & aanslag grotendeels van de auto afgespoelt is zijn we begonnen met het foamen van de auto, dit om alle vast zittende vervuiling goed los te weken.

      Nadat al het vuil van de auto was losgeweekt, hebben we de auto gewassen met een neutrale carwash & Micro Fiber was handschoen. (dit om krassen te voorkomen) Daarna afgedroogd met een Micro Fiber Doek.

      Na het wassen en drogen zag de auto er een stuk schoner uit, maar er waren toch nog een aantal beschadegingen / lak imperfecties. (vast gekoekt vuil)

      Dit hebben we verwijderd doormiddel van het kleien van de lak.
      Klei voor de behandeling

      Klei na de behandeling. Hier kunt u goed zien dat het vuil in de klei getrokken is en de auto weer helemaal ontdaan is van vervuiling.

      Resultaat van het gekleide gedeelte

      Na het verzoek van de klant hebben we de auto behandeld met een wax laag.
      Voordelen & Eigenschappen van WAX:

      Kristalheldere diepe glans in uw auto
      Polijst, glanst en beschermt in één makkelijke handeling
      Hersteld originele glans (toegevoegd met extra diepte in de glans)
      Verwijdert polijstcirculaties, watervlekken en verontreinigingen
      Verzorgt een blijvende bescherming
      Geen krijt, dus geen witte vlekken op zwarte kunststof en rubber delen

      Netjes de hele auto in de wax gezet

      Op lichte auto zoals bijvoorbeeld deze kleur grijs adviseren wij ook vaak, Smart Sealent. Dit omdat een lichte kleur vaak geen diepte heeft, en met smartsealent breng je daar een soort extra laag overheen, hoe meer lagen hoe meer diepte & glans.
      Voordelen & Eigenschappen Smartsealent;

      Verzorgt langdurige bescherming & glans volgens een nieuwe style
      Warmtebestendig, verouderingsbestendig en anti-statisch
      Heel makkelijk en snel aan te brengen
      Kan in meerdere lagen worden aangebracht om meer
      glans, diepte en bescherming te verkrijgen.
      Verwerkingsinstructies zijn duidelijk vermeld op de verpakking
      Eind resultaat van de auto.

      #17774207
      syl-astra
        Lid sinds:
        3 October 2007

        mooie rtl4 tel sel reclame

        wat wil je er mee zeggen
        dat het spul wat je gebruikt goed spul is
        of dat je auto.s wast voor anderen :mrgreen:

        #17774206
        Niekos
          Lid sinds:
          7 September 2009

          @syl-astra wrote:

          mooie rtl4 tel sel reclame

          wat wil je er mee zeggen
          dat het spul wat je gebruikt goed spul is
          of dat je auto.s wast voor anderen :mrgreen:

          Alle bij en het is toevallig mijn eigen auto:P :lol:

          #17774205
          Klanderman
            Lid sinds:
            29 March 2009

            smartwax polished, niet polijst. Dat is een heel groot verschil!!! Een polish haalt de vervuiling van de lak, zoals kalk vlekken enz. Een polijstmiddel heeft een schuurkorrel die een deel van je lak verwijdert. Dit is dus een manier om krassen te verwijderen. Dat gaat je met een polish niet lukken.

            #17774204
            botssiee
              Lid sinds:
              24 October 2010

              Krijg al weer rillingen als ik dit lees/zie van me wax trauma haha.
              Had een maand gelede z’n groene fles turtle wax gehaald bij het tankstation, omdat me oude (ander merk) bijna op was, maar hij zag er niet uit toen ik hem uit de garage in het zonnetje zetten.
              Een grote vette plak auto leek het wel, dus toch maar effe met de laatste restjes van me oude wax de auto nog een keer over kunnen doen. :@

              #17774208
              Klanderman
                Lid sinds:
                29 March 2009

                @ Botssiee. Die groene turtlewax zit gewoon nog onder je nieuwe was hoor. Je kunt de auto beter een keertje kleien zoals Niekos hierboven laat zien. Hiermee haal je alle vervuiling van de lak inclusief alle oude wax resten. Doe je dit niet dan zet je gewoon een nieuw waxlaag over de vervuiling heen. Je zult versteld staan als je de auto een keer gaat kleien, hoe glad de auto dan aanvoelt!!

                Heb van de week nog een flinke poetsklus gehad aan de twingo van mijn vriendin. Wassen, kleien, machinaal polijsten, voeden met een glaze en daarna 2 maal in de was gezet. Je hebt nu echt een zonnebril nodig als de auto in de zon staat, zo glimt die!
                Dit heb ik met mijn eigen auto ook gedaan. Krijg zo vaak complimenten over hoe de auto erbij staat. Zo haal je toch eer uit je werk.

                Kijk anders eens op carclean.nl Ze hebben hier ook een forum waar je alles kunt vinden over het detailen van je auto, er is namelijk veel meer dan alleen maar poetsen!

                #17774209
                botssiee
                  Lid sinds:
                  24 October 2010

                  Hmm dan zal ik toch eens een keer kijken hoe dat werkt met dat kleien en waar je het kan halen

                  #17774210
                  jwvanyperen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 April 2008

                    Laat ik nu een zwarte hebben
                    ik lees in een ander topic:

                    Zwart vinden wij juist de mooiste kleur, om optimale glans en diepte in de lak te creëren. Als je de juiste materialen heb is het vrij eenvoudig om het zelf te doen. Neem anders is een kijkje op onze website http://www.rncarcleaning.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
                    http://www.rncarcleaning.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; (Opel-Forum Members krijgen Korting!)

                    Ik heb ff zitten kijken op de site zit er goed en betrouwbaar uit
                    Maar een hele dag in Almelo vertoeven trekt me nou niet echt :cry

                    @Niekos

                    Hebben jullie iets in de buurt van Rotterdam/Schiedam of weet je daar een goed bedrijf?

                    Gr JW

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.