Opel Astra C1.4NZ slaat uit

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra C1.4NZ slaat uit

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #18033872
    jeroenk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 February 2012

      Hebben we het over de
      – Klepdekselpakking: http://www.fsrs-opelwebshop.nl/opel-klepdekselpakking-oe-ref-638727.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

      of over de
      – Koppakking: http://www.fsrs-opelwebshop.nl/opel-koppakkingset-oe-ref-1606367.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18033873
      Lancer
        Lid sinds:
        26 March 2012

        Dat stelt inderdaad niks voor, ik heb toen beide genomen uiteraard.

        Zal even belletje plegen, gewoon nieuwe erop dan maar, da’s het beste.
        Bedankt jeroenk, dacht even dat het me weer wat duiten ging kosten!

        Dit gaat over de klepdekselpakking, aangezien daar speling tussenzit, en alle olie daar uit komt (De pakking is doorweekt, en er is zelfs een klein stukje dat uitsteekt waardoor je met een klein object de motor kan binnenkomen)

        #18033874
        Lancer
          Lid sinds:
          26 March 2012

          Dus vandaag even lekker gesleuteld, ondanks af en toe regen…

          Klein uurtje stationair, geen probleem, alleen 1 probleem, bij een klein beetje gas tikt mijn 1e klep.
          Nu heb ik vernomen dat dat opgelost moet worden met een stroboscoop lamp?

          Het is echt even een grensje die hij over moet, voorderest met schakelen etc doet hij het geweldig, het is alleen even in z’n 1 aangrijpen.

          Het is een echt metaal op metaal geluid (moet olie ook nog bijvullen).

          Ding reageert iedergeval een stuk feller met rijden, nu even het tikken oplossen (graag hoe en wat) en dan paar testritjes maken…
          Hopen dat dat ik een hoofdstuk kan afsluiten!

          Iedereen alvast heel erg bedankt!

          ~Chris.

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.