opel astra 1994 montage handleiding

Forumindex Forums Modellen Astra opel astra 1994 montage handleiding

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    hansvz
    Deelnemer

ik heb een opel astra uit 1994 (220.000km) en wil die een beetje opknappen zodat mijn zoon er mee op vakantie kan.
      Ik ben op zoek naar de montage handleiding zodat ik een en ander kan repareren.

Alvast bedankt voor de hulp.

Gr Hans

pjotter
      Deelnemer

handleiding astra[quote quote=18340388]ik heb een opel astra uit 1994 (220.000km) en wil die een beetje opknappen zodat mijn zoon er mee op vakantie kan.
        Ik ben op zoek naar de montage handleiding zodat ik een en ander kan repareren.

Alvast bedankt voor de hulp.

Gr Hans

[/quote]

hansvz
        Deelnemer

Pjotter,

Sorry maar ik begrijp je reactie niet.
          Of bedoel je dat ik het onderwerp kort moet houden?

Jasper98
          Deelnemer

Boven de quote staat een link naar een handleiding voor de Astra G, daarin wordt ook de X16SZR motor beschreven (bijna identiek aan de X16SZ)
            Op deze pagina staat een vraagbaak voor de Astra F, maar alleen 1.8. en 2 litermodellen.

Groet,

Jasper

Astra Arnhem
            Deelnemer

Hier vind je een link naar een Duitstalig werkplaatsboek.
              Let op het is een boek met een paar duizend pagina’s dus eerst zoeken wat je nodig heb en alleen de pagina’s die je nodig heb printen.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1097110/Werkstatthandbuch.OPEL.ASTRA.G.pdf

pjotter
              Deelnemer

Had inderdaad een link toegevoegd boven van een opel astra handleiding voor eventuele informatie
                handleiding opel astra[quote quote=18340933]Hier vind je een link naar een Duitstalig werkplaatsboek.
                Let op het is een boek met een paar duizend pagina’s dus eerst zoeken wat je nodig heb en alleen de pagina’s die je nodig heb printen.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1097110/Werkstatthandbuch.OPEL.ASTRA.G.pdf

[/quote]

hansvz
                Deelnemer

Bedankt voor de reactie, de dropbox link lijkt helaas niet te werken.
                  “Dat bestand staat hier niet meer. Misschien is het verplaatst of nu alleen nog maar privé.”
                  Voor zover ik nu heb kunnen bekijken lijkt de auto niet meer waard om op te knappen.

Gr Hans

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.