Voor onze Agila die nog nooit eerder voorzien was van een radio had ik het idee om een originele Opel radio in te bouwen. Het werd een Siemens VDO CDR 2005 . Ik ben inmiddels ten einde raad. De Opel stekker is een quadlock met vor het C gedeelte mini iso . Echter het mini ISO gedeelte is leeg, er zijn geen contacten voorzien van draden. Wat mij niet duidelijk is hoe ik de radio gekoppeld krijg aan het display , een TID voorzien van een stekker met 32 pins. Voor aan de radio kant heb ik inmiddels een C stekker kunnen bemachtigen via Marktplaats op dit forum .Maar hoe ik deze stekker moet koppelen aan het display is voor mij een raadsel. Hopelijk zij er forumleden die hier ervaring mee hebben. Dus welke pin aan de radiokant van stekker C moet op welke kleur draad van het display worden aangesloten ?
Als er een quadlock stekker in zit dan moet daar volgens mij een CD30(MP3) oid in.
De CDR2005 gebruikt een ISO stekker.
Maak eens een foto van de stekker.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb gisteren een enkel DIN radio gekocht en die doet het geweldig. Ik wacht nog even op het enkel DIN inbouwframe wat ik op EBay Duitsland heb gekocht. De VDO cdr2005 heb ik vandaag al verkocht via Marktplaats.
Nogmaals bedankt , ik wist niet dat het aansluiten zo gecompliceerd kon zijn. Was zo naïef om te denken dat door ISO alles op elkaar paste.
Groet, Nico
Auteur
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.