Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › Opel 950 Intellilink bluetooth blijft hangen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 februari 2016 om 13:20 #17275259
Beste,
Sinds 2 weken rij ik een nieuwe full options Astra J Sports Tourer, naar volle tevredenheid.
Echter 1 ding ben ik niet zo blij mee.
Nadat ik, bijvoorbeeld, een telefoongesprek heb gehad blijft de bluetooth “hangen” op afgebroken. Wil ik terug naar de radio, dan moet ik via source terig naar AM, FM of DAB+.
Hetzelfde geldt wanneer er, via de flitsmeister app, meldingen binnenkomen, dan wordt er na de melding niet automatisch terig geschakeld naar de radio. Ik heb het vermoeden dat het maar 1 vinkje qua instellingen is, maar ik kan er niet achter komen. Het boekje geeft mijn ook niet de juiste informatie.Heeft iemand een oplossing hoe deze automatisch terug schakelt naar de radio en ik dus niet elke keer via “SRC” de juiste bron moet selecteren?
Dank alvast!
Groeten,
Pegui3 februari 2016 om 14:59 #18309660Het is gewoon een verschrikkelijk slechte navigatie! Ik heb die problemen ook. De meest achterlijke handelingen moeten doen om terug op het hoofdscherm te komen.
Hier kan je mee discussiëren over deze navigatie
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=28&t=186001&hilit=Navi+9503 februari 2016 om 16:33 #18309661Collega van me heeft exact dezelfde Astra, daarbij werkt alles wel zoals het zou moeten. Auto’s naast elkaar gezet, maar zo op het eerste gezicht lijkt alles hetzelfde te zijn ingesteld. Mijn telefoon gekoppeld aan zijn Astra werkt ook, alleen zijn telefoon op mijn Astra dus niet. Even als mijn telefoon in mijn Astra. Dus vandaar het sterke vermoeden dat het aan de auto ligt en niet de telefoon. In m’n vorige auto (megane) werkte het allemaal zonder problemen en sindsdien is er niks veranderd aan de telefoon.
14 februari 2016 om 00:40 #18309662Heb je het over een iPhone/ios 9.X? Dan kan het zijn na software update van bluetooth 4.0 versie naar 4.2 (ergens okt 2015 update plaats gevonden)
Je hoeft niet terug naar je radio zender via source, je kunt bv je voorkeur zenders onder de keuze toetsen zetten 1 t/m 6, als dan bv TomTom flitsers/Flitsmeister een flitser meldt en je bluetooth de zender onderbreekt, kun je via de voorkeuze toetsen bv 1 t/m 6 direct terug naar je voorkeur zender, je daarna gelijk via de nav toets naar je navi scherm, dus twee klikken. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.