Mijn opel motor loopt bij lage toerentallen op 3 cilynders .Het is een 2 liter met hydr. stoters en carburateur uit 1985 .motortype is 20 t.waar te zoeken?
[rquote=1841454&tid=140384&author=deziggy]1985 is dat niet sowieso electronische ontsteking ?[/rquote]
De topic starter heeft het duidelijk over een carb. Dus een N op S blokje. Volgens mij was in Nederland in 1985 de Rekord standaard met het E blok, maar in Belgie blijkbaar niet.
Nieuwe rotor en verdeelkap ,silicone kabels,nieuwe bougies en nog niet goed:mad:,Stationair loopt het keurig .rond 60-70 in 4 op 3 poten daarboven loopt hij weer mooi .Misschien toch een hydr stoter die niet meeloopt bij een bepaald toerental . Uit de technische boeken begrepen dat deze motor ook met l-jetronic in een manta is geplaatst . Bij mij zit er een weber op
[rquote=1856606&tid=140384&author=cf250]. Uit de technische boeken begrepen dat deze motor ook met l-jetronic in een manta is geplaatst . Bij mij zit er een weber op[/rquote]
Dan is het een E blok, en die lag o.a. in de Manta, maar ook in de Ascona, Rekord, Monza en Senator (kortstondig bij de instapvarianten).
Auteur
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.