Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Opel 18 punten testdag.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 november 2010 om 16:43 #17755114
winter stelt geen ruk voor :D net als vorig jaar niks aant handje :) en als die niet start ofzo dan heb ik daar me anwb lidmaatschap voor haha :D
7 november 2010 om 18:41 #17755115opel dealer: van der molen
plaats: groningen
mankementen: volgens de monteur waren de schokbrekers slecht achter. ben wel erg benieuwd of ik dit zelf kan nachecken.vondt het beetje een zeikerd van een kerel, kon geen goed woord vanaf. voorraam was vettig en dat vond die irritant. zat een veel te dikke accu in:hmmz
7 november 2010 om 19:22 #17755116origineel gepost door jan0405
winter stelt geen ruk voor :D net als vorig jaar niks aant handje :) en als die niet start ofzo dan heb ik daar me anwb lidmaatschap voor haha :DJa, en jij denkt dat de ANWB gratis voor jouw bijv. een nieuw accu, of thermostaat erin zet :jerry
Ik zou de lidmaatschap voorwaarden nog maar is doorlezen.
Weet niet waar jij vorige winter heb gezeten, op Bonaire of Curacao misschien, maar we hadden een aardige winter nog met ijs, vorst en sneeuw.. welliswaar laat, maar hij was er wel.
8 november 2010 om 08:38 #17755117Oscar 16V dat zijn mooie velgjes (H) en mooi foto’s uiteraard.
8 november 2010 om 12:42 #17755118Onze Opel:
Plaats: Wijchen – Opel Bulters
Mankementen: Helemaal niks!
Onze Opel Astra G uit 98 zag er nog super uit. Ook de buitenkant maar ook de binnenkant en motorisch.
Helemaal geen op of aanmerkingen.
Verder hebben we voor 15 euro het wintercertificaat gedaan.
hierbij word er nog op meer punten gekeken maar ook een soort garantie voor je auto op sommige onderdelen. Mag bijvoorbeeld je radiateur ineens stuk gaan mag je bij de Opel dealer gratis vervangen, ook het onderdeel zelf word voor je betaald. Maar ook slangetjes of andere dingen ervan.Bij Bulters in Wijchen hadden ze het gezellig gemaakt, kregen verse goulash soep, verse zelf gemaakte stroopwafels en dat in een wintersfeer kraampje. Ook koffie en thee natuurlijke n wat gratis gadgets zoals banden spanningsmeter, banden profiel meter, pennen.
Daarna nog even bij de toyota dealer geweest voor andere auto van ons, maar daar was het veel minder gezellig. En nu gaan we overigens een Vivaro kopen voor ons bedrijf!!
Gr. Pim
8 november 2010 om 15:24 #17755119opel dealer van der linden van sprankhuizen in enkhuizen.
astra cabrio kwam er glansrijk doorheen , geen puntje te vindenking:
kreeg zelfs compliment dat het er allemaal nog zo nieuw uitzag terwijl de auto uit 2002 komt.
gelijk even de nieuwe astra 1.4 turbo uitgeprobeert , is toch wel leuk speelgoed:P
mvrg Rob
8 november 2010 om 16:09 #17755120mijn gsi uit 1994 was helemaal goed, geen certificaat voor genomen, aangezien hij de winter stilstaat. De 1.6 is er ook goed doorheen gekomen, alleen linker fusee kogel moet vervangen worden. Maar wel certificaat gekocht
8 november 2010 om 19:13 #17755121Bakkenes
Apeldoorn (normaal ga ik naar Zwolle)
Helemaal niks…. certificaat genomen ??? Ja, nooit eerder gedaan maar dacht waarom niet…
Poffertjes waren lekker :thumbup8 november 2010 om 20:51 #17755122origineel gepost door jan0405
winter stelt geen ruk voor :D net als vorig jaar niks aant handje :) en als die niet start ofzo dan heb ik daar me anwb lidmaatschap voor haha :DJouw kan niks gebeuren Jan..
Door al die kassen in het westland is het onmogenlijk dat het daar onder 0 word.. :jerry:jerry
In het westland kennen ze geen Winter.
>> PLUK-IE-AL?? <<
Willem
9 november 2010 om 19:01 #17755123haha wim-v6 in het westen kennen ze dat inderdaad niet daar wordt het nooit kouder als 0 graden he :P
10 november 2010 om 20:13 #17755124ik woon ook in het westen Bjorn.
wij hebben wel sneeuw gehad hoor vorig jaar, en temperaturen dik onder de 0
ik had het over GEMEENTE WESTLAND waar Jan0405 vandaan komt.
haha
door al die GLASTUINBOUW daar kan het niet koud worden :jerry:jerry:jerry
Pluk-ie-al is een westlandse uitspraak trouwens
Willem
10 november 2010 om 22:29 #17755125Bij welke opel dealer ben je geweest? Eef en Huub
in welke plaats? Capelle aan de IJssel
en wat mankeerde eraan? Niets behalve…..
Monteur gaf aan dat de accu niet helemaal goed was. Hij zei tegelijkertijd dat hij hem niet zal afkeuren. Op mijn vraag of hij de winter nog kon doorkomen zei hij :”Waarschijnlijk niet!”. Maakt mij verder niet uit. Hij staat op de lijst als goedgekeurd dus als hij het voor 1 april 2011 begeeft krijg ik een nieuwe van Opel.
Vond ook dat hij de banden “middelmatig” beoordelen terwijl ik deze pas 2 maanden heb (6000 km meegereden, normale rijstijl!).
11 november 2010 om 10:34 #17755126Nou over het algemeen zijn het gewoon struikrovers hoor.
Ik heb al zoveel mee gemaakt met die dealers.
Een heel common rail systheem willen vervangen als er 1 verstuiver defect is. waar ik helaas zelf achter moet komen. met oh artikelen op de bon zetten die ze absuluut niet vervangen hebben zoals intrieur filters en boegies. en zo kan ik ff doorgaan. en dan een knaapje van 18jaar aan je auto laten sleutelen voor 85euro is zeker ook normaal. Nou ik durf zelfs verder te gaan. Complete criminelen vind ik ze.
en tuurlijk zullen er goede zijn. dus niet allemaal over 1 kan scheren. maar toch…..origineel gepost door Jerremy
en om ze nou gelijk als een soort van struikrovers weg te zetten gaat me echt te ver.11 november 2010 om 10:42 #17755127Ben in Hoorn bij Opel geweest. Kreeg certificaat.
11 november 2010 om 16:22 #17755128Bij Siton-suzenaar te joure geweest,
helemaal geen aanmerkingen gehad en het certificaat voor 15,- genomen.
Kreeg ook nog een agenda, zo’n raamscherm en heb voetbal-kaartjes gewonnen.
Bij ons serveerden ze snert (erwtensoep).
Prima sevice door ons fietsen te lenen om het dorp in te kunnen!11 november 2010 om 17:12 #17755129Ik ben bij Autoteam in Goes geweest.
Het enige mankementje was dat mn handrem het niet helemaal goed doet was maar 87% maar daar was ik zelf ook al achter.
Ik kan eigenlijk zonder problemen wegrijden op de handrem terwijl hij normaal als een blok bleef staan als hij op de handrem stond dit is gekomen nadat de remschoenen achter zijn vervangen.
11 november 2010 om 18:03 #17755130Ik ben ook geweest bij merel opel dealer den helder, mijn auto kwam zonder problemen door de test en heb meteen een winterplan genomen.
11 november 2010 om 23:19 #17755131Ik heb men Astra H (2005) laten testen bij van Mill in Gorinchem, was binnen het uur aan de beurt en getest, ging als een speer zo snel, hadden ook 2 monteurs op een brug staan, een andere monteur af en aan de wagens naar binnen rijden en direct remmen test, niets op aan te merken.
Het was enkel een beetje zuur te moeten constateren dat de accu vervangen diende te worden anders geen certificaat, de boot daardoor afgehouden, daar een goede kennis in de accuhandel werkzaam is, deze er een klein uurtje later naar laten kijken en testen, en wat blijkt, de accu is gewoon nog goed, niks mis mee.
Jammer dat de Opel een afspraak wilde laten maken, maar daar ga ik niet op in, ik wacht wel tot die echt de geest geeft, en dan is het nog vroeg genoeg een accu wisselen, loop wel daardoor het risico ergens stil te komen staan, maar ja je kan niet alles hebben in het leven.
Jammer van dit voorval, volgend jaar beter.
Wel een Opel agenda en een voorruitscherm tegen bevriezen gekregen, ook leuk.Mvgr Jan
12 november 2010 om 23:30 #17755132haha oke wim v6 weer wat geleerd whaha:P
15 november 2010 om 21:59 #17755133ik ben geweest.
Rijssen Opel Wolves
deden zonder vragen het huis merk olie bijvullen terwijl ik speciale olie gebruik(dikker) tegen het lekken langs de klepsteel rubbers…
niet leuk maar wagen voor de rest 100% in orde:afro:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.