Opcom werkt niet bij vectra C Forumindex › Forums › Overige › Op-Com › Opcom werkt niet bij vectra C Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 21 juni 2012 om 18:06 #17249804 sw16vDeelnemer Lid sinds:1 July 2004 heb mijn opcom al een tijdje, en vaker bij mijn vectra b gebruikt en werkte perfect. ook op astra G werkt alles prima. alleen bij een vectra C kom ik er niet in (2 verschillende vectra c geprobeerd) , er worden geen ecu’s herkend helemaal niks. waar ligt dat aan? of heb ik ergens een instelling verkeerd? ik gebruik versie V1.39 21 juni 2012 om 20:31 #18039439 henk 400rrDeelnemer Lid sinds:29 June 2004 Het klopt, verweg de meesten werken niet bij een vectra-c (canbus probleem) ligt niet aan jouw, ligt aan de opcom (of aan de auto, net hoe je dat bekijkt.) Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen