OPcom uitlezen astra g

Forumindex Forums Overige Op-Com OPcom uitlezen astra g

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    robin6833
    Deelnemer

Hallo,

Heb pas een opcom setje besteld om mijn astra g uit te lezen, setje binnengekregen, en aangesloten.. drivers werder automatisch geinstalleerd, alleen kan de astra op geen enkele manier uit lezen..
      Nou ben ik er inmiddels al achter dat de brandstofpomp kapot is en heb een andere geplaatst, distributieriem ook gelijk vervangen maar de auto krijgt nog steeds geen diesel. nou heb ik iets gehoord over dat je met opcom of bij de opel dealer de pomp moet inleren. klopt dit? en kan dat inderdaad met opcom? en hoe krijg ik mijn opcom dan aan de gang? heb via opcom.nl programma gedownload, en de chinaclone versie geprobeerd, maar werkt allebei niet.. het zou fijn zijn als iemand me hiermee verder kan helpen!

Groeten, Robin :thumb

RISL
      Moderator

Upje

Dolby
        Deelnemer

Als de drivers netjes geinstalleerd zijn zou het moeten werken.

1. Sluit de op-com kabel aan op de auto stekker bij de handrem.
          2. Start laptop op
          3. Zet de auto op contact zodat alle lampjes op je dashboard gaan branden.
          4. Daarna start de op-com op en selecteer je kwk2000, daarna automatische detectie en dan zou het moeten werken.

Ik heb zelf een 2.0 16V DI (X20DTL) bouwjaar:2000 en kan maar weining uitlezen bij mijn auto, als ik de
          astra van mijn buurman neem kan ik bijna alles uitlezen. Maar hij heeft een benzine 1.8 16V (X18EX1) bouwjaar:1999.

Dus het ligt ook aan of je een benzine/diesel hebt en bouwjaar.

Haasje17
          Moderator

Wanneer je de orginele opcom software hebt geprobeerd is je opcom defect.
            Deze software update de firmware welke niet werkt. Vervolgens werkt deze ook niet meer met de hcina clone.
            Bestel maar een nieuwe en gebruik ENKEL de china clone software.

robin6833
            Deelnemer

ik denk inderdaad dat ik de verkeerde opcom heb gebruikt, dus zal wel een ander worden..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.