opcom leest nix uit

Forumindex Forums Overige Op-Com opcom leest nix uit

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    bouke_gsi

goeiedag
      ik heb laatst opcom besteld en geïnstalleerd verloopkabel odb2 naar odb 1 besteld
      nu heb ik het volgende probleem
      als ik via automatische voertuigherking doe en wil de foutcodes uitlezen krijg ik dit in men scherm

terwijl het contact wel aan staat :wtf .
      en als ik dan via het jaartal en calibra en c25xe doe krijg ik dit scherm

helemaal wit :swear
      hopelijk kan iemand van jullie mij helpen.
      gr boukegsi

Dr.Ed

Bouke,

Ziet OpCom je diagnose stekker wel? En welke versie OpCom gebruik je daar? Die 10 polige stekker heeft hier het probleem dat ie op 2 manieren in de connector past. Dus kun je altijd proberen de stekker eens een halve slag te draaien. Als je setup een motorswap betreft kan het natuurlijk zijn dat de kabels voor de diagnose niet doorverbonden zijn.

bouke_gsi

@Dr.Ed wrote:

Bouke,

Ziet OpCom je diagnose stekker wel? En welke versie OpCom gebruik je daar? Die 10 polige stekker heeft hier het probleem dat ie op 2 manieren in de connector past. Dus kun je altijd proberen de stekker eens een halve slag te draaien. Als je setup een motorswap betreft kan het natuurlijk zijn dat de kabels voor de diagnose niet doorverbonden zijn.

jaah hij ziet de stekker wel bij mij past die stekker maar op 1 manier welke kabels zouden dat zijn dan?
          gr bouke

Dr.Ed

Bij de 2 liter blokjes zijn dat 2 bruine draden (bruin/wit, bruin/geel, meende ik) en natuurlijk nog een + en een – nodig. Dan zou het moeten lopen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.