Forumindex › Forums › Overige › Op-Com › Opcom: interface communication error..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 februari 2013 om 19:15 #17255181
Hallo,
Ik heb vandaag een opcom gekocht.
Nu wil ik hem gaan gebruiken, nu hang ik hem aan
de laptop en start het programma op.En kreeg ik de volgende error:Interface communication error.
Need help please.
6 februari 2013 om 19:38 #18104002Klinkt alsof je de officiële software gedownload hebt in plaats van de China clone.
6 februari 2013 om 19:49 #18104003@InjectTheVenom wrote:
Klinkt alsof je de officiële software gedownload hebt in plaats van de China clone.
heb de cd-rom gebruikt die erbij zat.
nu heb ik een rood lampje branden (power) en oranje (Tx)en dit scherm:
Uploaded with ImageShack.us
is dit juist?
Nog niet op auto aangesloten.mvg
6 februari 2013 om 19:51 #18104004Dit scherm heb ik ook en ziet er voor mij niet uit als een interface error.
16 februari 2013 om 16:30 #18104005@InjectTheVenom wrote:
Dit scherm heb ik ook en ziet er voor mij niet uit als een interface error.
vanmidag een op-com gekocht
cd die erbij zat bevatte niet alle bestand
via iemand hier een nl talig software gekregen
aangesluiten op mijn auto maar hij kan niks vinden
ik krijg precies zelfde scherm al hierboven
hij vond dus helemaal niks
lampjes branden wel ( rood en oranje ) ( groen knippert )iemand een ideeeee ???
16 februari 2013 om 16:57 #18104006Ook de drivers van de opcom zelf geinstalleerd ?
En zijn deze geinstalleerd in de veilige modus? (Zodat je niet gecertificeerde drivers kunt installeren , dit kun je activeren door voor het opstarten van windows F8 of F9 te drukken)
16 februari 2013 om 17:14 #18104007@EdGSI wrote:
Ook de drivers van de opcom zelf geinstalleerd ?
En zijn deze geinstalleerd in de veilige modus? (Zodat je niet gecertificeerde drivers kunt installeren , dit kun je activeren door voor het opstarten van windows F8 of F9 te drukken)
dit hebben wij allemaal gedaan
rood lampje brand gewoon
naar het opstarten van de op-com brand oranje lampje ook gewoon
naardat je dit scherm ziet wat je hierboven ziet gaat groen lampje knipperendus ik snap niet wat er nu mis is
22 februari 2013 om 16:46 #18104008Ben je er nog verder mee gekomen of heb je nog steeds geen communicatie met je auto?
22 februari 2013 om 17:01 #18104009@InjectTheVenom wrote:
Ben je er nog verder mee gekomen of heb je nog steeds geen communicatie met je auto?
Helaas geen communicatie met mijn auto
Hebben 2 andere op coms geprobeerd met mijn software en toen werkte hij wel
Dus opcom zelf is defect….22 februari 2013 om 17:36 #18104010Kun je een screenshot posten van wat je nu krijgt in een niet met de auto verbonden toestand? In dat geval ben ik per direct op zoek naar een vervangende OPCOM en dan niet tegen de belachelijke prijs van amper €400 voor iets dat ik niet regelmatig ga gebruiken.
22 februari 2013 om 18:43 #18104011@InjectTheVenom wrote:
Kun je een screenshot posten van wat je nu krijgt in een niet met de auto verbonden toestand? In dat geval ben ik per direct op zoek naar een vervangende OPCOM en dan niet tegen de belachelijke prijs van amper €400 voor iets dat ik niet regelmatig ga gebruiken.
Ik heb precies zelfde beeld wat hierboven staat
Zonder dat ik hem aan de auto koppel als ik hem koppel aan mijn auto zoekt hij wel maar krijg geen gegevens dus ik behou zelfde beeld als op de foto hierboven
Zoon op-com kost rond 40 euro nieuw…
Ik moet alleen wachten op een nieuwe verkoper moest namelijk wachten op een nieuwe levering
. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.