OpCom instellingen?

Forumindex Forums Modellen Astra OpCom instellingen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Madena
    Deelnemer

Hallo, gisteren mijn Astra H GTC opgehaald.

Erg blij mee, maar viel mij op dat ik geen verklikkerlampjes heb voor het stadslicht en dimlicht en ook niet voor de gordel. Gordel zie ik wel in het instrumentencluster, maar hij licht niet op. Van de lampen niet op gelet eigenlijk of die er wel in staat.

Is dit iets wat via Opcom geactiveerd moet worden? Zou het wel graag willen hebben.

Ook de speedlock kan ik niet activeren door de vergrendelingsknop in te houden.

Het gaat overigens om een Executive uitvoering met oa cruise control, climate control, regen- en lichtsensor, CD70 navi etc.

Wie kan me een stapje verder helpen?

opel-mark
      Deelnemer

als je een rec hebt dan moet je speedlock aanzetten in het menu met de opcom, maar niet iedere astra heeft een rec, mijn 1,4 stationwagon uit 2006 had er ook geen.

Madena
        Deelnemer

Heb even gekeken en heb een REC. HT staat erop.

zijn de andere zaken ook via Opcom te regelen? Ik woon in Groningen dus als iemand in de buurt me kan helpen met wat instellingen (uiteraard tegen vergoeding), zou ik dat erg waarderen!

Madena
          Deelnemer

Iemand die me hier wellicht nog bij kan helpen? Ben bang dat de dealer goudstaven gaat vragen en/of dit niet wil of kan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.