Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Heb Opcom china clone die prima werkt bij Opels voor 2010.
Nu heb ik een Zafira Tourer van 2012 en daarom ben ik er Vauxcom voor gaan gebruiken die vanaf 2010 geschikt is.
Werkt niet helemaal fijn, wordt herkend als Astra J maar denk dat dat niet zo veel uitmaakt.
Probleem is dat bij het uitlezen of het resetten van meldingen ik steeds de melding krijg dat de verbinding is verbroken terwijl dat niet zo is.
Heeft er iemand de china clone goed werkend gekregen voor Opels jonger dan 2010?
What kind of things can i change with opcom or is there nothing to change?
Want to change the welcome lightning, so only sidelights and taillights turn on.
Also want to change the unlocking of the tailgate, now it unlocks when i open the drivers door while all the other doors stay locked.
I haven’t play with opcom and Zafira C, so I do not really know. I doubt the system is so configurable and I doubt even more that any opcom can do this.
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.