OPC SNOWFLAKES 19

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum OPC SNOWFLAKES 19

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Punch

Op marktplaats opc snowflakes http://link.marktplaats.nl/787447621″ onclick=”window.open(this.href);return false;

ralph3000
      Deelnemer

Hij heeft de advertentie aangepast zie ik, gisteren stond er nog een prijs bij van €200. :shock:
        De biedingen stonden toen al op bijna €400 meen ik. Volgens mij wist hij eerst niet de waarde ervan, geef hem geen ongelijk dat hij er nu bieden bij heeft gezet. ;)

GTS Vectra
        Deelnemer

Er is hier voor een speciaale topic, op EBay/MP gevonden .

Punch

@GTS Vectra wrote:

Er is hier voor een speciaale topic, op EBay/MP gevonden .

Je hebt helemaal gelijk,fout van mij :thumb

kadettgte@freeler.nl
            Deelnemer

:jerry :jerry :jerry Ja Theo je zat zeker te dromen , dat je tussen ons instaat pannacotta , arden bleu , pannacotta op de Vec meeting !!!Whoehahah :wors :wors :wors :wors .

Maar tussen 2 haakjes klopt dat , et 35 ik dacht waarde et 43 voor 19 inch snowflakes

Punch

@kadettgte@freeler.nl wrote:

:jerry :jerry :jerry Ja Theo je zat zeker te dromen , dat je tussen ons instaat pannacotta , arden bleu , pannacotta op de Vec meeting !!!Whoehahah :wors :wors :wors :wors .

Maar tussen 2 haakjes klopt dat , et 35 ik dacht waarde et 43 voor 19 inch snowflakes

Is ET 43 heb al een pb gestuurd.
                Leo kijk eens bij insignia/opc meeting dit is 25 mei in Hasselt komen ook opc line opels ga gezellig mee en iedereen met een opc line /vxr is welkom :thumb

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.