opc navigatiescherm !!!!!!

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen opc navigatiescherm !!!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243807
    brinkie79
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 November 2011

      mijn navigatiescherm/radioscherm geeft streep/ruisbeeld als de auto nog koud is na een tijd te hebben gereden doet hij het weer prima en als je op het dashbord klopt zie je ook datij het beter gaat doen weet iemand wat dit kan zijn???

      #17949122
      herrflick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 September 2010

        Waarschijnlijk heb je wat last van vocht achter het scherm. Verstandig om dit even te laten nakijken bij de garage. Zou nl kunnen dat je LCD scherm niet helemaal goed afgesloten is.

        #17949123
        jwvanyperen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 April 2008

          Bij het starten in cominatie met lage(re) temperatuur de afgelopen weken ook 2 keer gezien
          Maar zodra de motor liep was het weg :hmmz

          Vrijdag bij de jaarlijkse beurt gelijk aan de dealer doorgegeven
          Die zeiden dat het met het spanning trekken bij het starten te maken had en geen kwaad kon :wtf !!!!!!!
          Ja dus :argue kan geen kwaad, maar volgens mij is het niet goed en/of normaal was mijn antwoord, heb ik dan een spanningsprobleem???
          Nee ze hadden het nagezocht :vertag maar het kon af en toe gebeuren.
          Ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven en verteld dat ik het af zou wachten :hmmz maar omdat ik nog 1 dag in de garantie zat tot 10-12-2011 het ik het wel laten noteren dat vonden ze goed.

          Als iemand buiten het vocht wat herrflick al melde, nog meer suggesties heeft hoor ik het graag :thumbup

          Jan

          #17949124
          tijgetje57
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2004

            Als je erop klopt en het wordt beter, dan lijkt het mij dat er iets los zit. Ik zou het laten checken door ze.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.