Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › OPC-Line pakket Vectra C GTS 2008
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 april 2010 om 16:06 #17649189
origineel gepost door Edition 2000
COMPLEET OPC LINE PAKKET BIJ GM-TUNINGPARTS 649 EURO!!Dat zou een grote teleurstelling zijn als ik er dan achter kom dat het dan alleen om de voorbumperlip gaat en die ik dus absoluut NIET wil!!
Krijg nu de OPC voorbumper inclusief de honingraat roosters:thumbup
Dan krijg je bij het OPC-Line pakket een achterbumper onderlip waar ik dus zonder goede achterbumper helemaal niks aan heb:thumbdown
Dus het lijkt best leuk maar dat is het absoluut niet ;)Donderdag hopelijk de eerste onderdelen binnen!!! :jerry
6 april 2010 om 16:12 #17649190Om je even een indruk te geven…
De voorbumperlip van het OPC-Line pakket:
Hier nog 1:
Hier de bumper zoals ik hem ga krijgen :thumbup
De grill blijft bij mij chroom. Dat is het enige dat er anders aan is.
6 april 2010 om 17:49 #17649191origineel gepost door OPC-lijntje
COMPLEET OPC LINE PAKKET BIJ GM-TUNINGPARTS 649 EURO!!Dat zou een grote teleurstelling zijn als ik er dan achter kom dat het dan alleen om de voorbumperlip gaat en die ik dus absoluut NIET wil!!
Dan krijg je bij het OPC-Line pakket een achterbumper onderlip waar ik dus zonder goede achterbumper helemaal niks aan heb:thumbdown
Dus het lijkt best leuk maar dat is het absoluut niet ;)Donderdag hopelijk de eerste onderdelen binnen!!! :jerry
ook geen probleem.
complete nieuwe opc voorbumper met alles erbij nieuw
complete voorbumper / roosters / mistlampen / en grill voor slechts 549 euro.gm-tuningparts
6 april 2010 om 18:12 #17649192@ OPC-lijntje
je moet wel bedenken dat het voor een nieuwe complete bumper is he.
die ook al in de primer staat.
Dan is 550 euro nie veel geld.Dit scheelt ook in spuit kosten.
Als de spuiter eerst alle krassen en steenslag moet gaan glad schuren, ben je je voordeel ook alweer kwijt.6 april 2010 om 18:15 #17649193origineel gepost door sw_reijnders
@ OPC-lijntje
je moet wel bedenken dat het voor een nieuwe complete bumper is he.
die ook al in de primer staat.
Dan is 550 euro nie veel geld.Dit scheelt ook in spuit kosten.
Als de spuiter eerst alle krassen en steenslag moet gaan glad schuren, ben je je voordeel ook alweer kwijt.Het ging in dit geval om de achterbumper. En die kan je niet compleet kopen :thumbup
7 april 2010 om 08:19 #17649194origineel gepost door Edition 2000
origineel gepost door OPC-lijntje
COMPLEET OPC LINE PAKKET BIJ GM-TUNINGPARTS 649 EURO!!.
Dat zou een grote teleurstelling zijn als ik er dan achter kom dat het dan alleen om de voorbumperlip gaat en die ik dus absoluut NIET wil!!
ook geen probleem.
complete nieuwe opc voorbumper met alles erbij nieuw
complete voorbumper / roosters / mistlampen / en grill voor slechts 549 euro.gm-tuningparts
Dat is iets wat ik voor geen meter vertrouw. Bij de dealer kost alleen de bumper al een dikke € 900,=. Dan komt dus de rest er nog bij, roosters, mistlampen, etc. Dat er een flinke marge op die onderdelen zit snap ik maar zoveel echt niet!
7 april 2010 om 08:26 #17649195Volgens mij is bij GM-Tuningparts alles origineel GM OPC-Lijntje :) heb er al een aantal onderdelen gekocht! en alles is gewoon origineel :) dus ik zeg vertrouwen die hap ;)!
7 april 2010 om 08:34 #17649196origineel gepost door stefan m.
Volgens mij is bij GM-Tuningparts alles origineel GM OPC-Lijntje :) heb er al een aantal onderdelen gekocht! en alles is gewoon origineel :) dus ik zeg vertrouwen die hap ;)!Jep . . . heel wat mensen hier hebben er al spullen gekocht.
Je moet natuurlijk ook bedenken dat er maar hooguit een 10’tje aan ABS in zo’n bumper zit . . . meer is het echt niet.
die prijzen worden zo belachelijk hoog gehouden om te voorkomen dat er op elke straathoek een OPC staat ;).
Hoe eugene het voor elkaar krijgt . . . geen idee.
Maar origineel spul is het wel!!!Rij er anders gewoon eens op een zaterdag ochtend naartoe ofzo . . . dan zie je het zelf.
7 april 2010 om 09:54 #176491977 april 2010 om 10:36 #17649198Onderdelen allemaal al besteld. Thnx anyway :thumbup
7 april 2010 om 11:11 #17649199origineel gepost door OPC-lijntje
Onderdelen allemaal al besteld. Thnx anyway :thumbupiets beter van vertrouwen zijn kan nooit geen kwaad.
had je een hoop geld kunnen besparen!!
gm-tuningparts7 april 2010 om 11:22 #17649200ik had er zelf inderdaad ook orginele gm xenon koplampen gekocht voor de helft van het geld bij de opel dealer. Het kan dus wel.
7 april 2010 om 15:49 #17649201Scheelt dat ik er flinke korting op krijg maar ja, weet ik het voor de volgende keer!
7 april 2010 om 20:33 #17649202Hallo,
Dat zal hem goed staan, maar waarom geen dubbele uitlaat :hmmz, dat maakt het wel af vind ik?
Groetjes, Joche
9 april 2010 om 18:55 #17649203Dubbele uitlaat zat ik ook aan te denken, tot ik erachter kwam dat ook dat geintje me heel veel geld ging kosten. Dat is misschien nog iets voor de toekomst dan.
Hier de onderdelen die ik vandaag binnen heb gekregen!
De OPC voorbumper,De grille, mistlamproosters en ander klein grut,
En de achterklepspoiler,
De sideskirts maar verpakt laten zitten.
10 april 2010 om 11:20 #17649204Leuk project! Blijven posten!
Groet,
Hans10 april 2010 om 14:10 #17649205origineel gepost door OPC-lijntje
Dubbele uitlaat zat ik ook aan te denken, tot ik erachter kwam dat ook dat geintje me heel veel geld ging kosten. Dat is misschien nog iets voor de toekomst dan.Hier de onderdelen die ik vandaag binnen heb gekregen!
En de achterklepspoiler,
wat heb je voor het hele pakket betaald als ik vragen mag.
dit hele pakket had bij ons 1049 euro gekost.:vertag-complete voorbumper
-achterspoiler
-grill
-set side skirts
-achterlipgm-tuningparts
10 april 2010 om 19:47 #17649206origineel gepost door OPC-lijntje
Dubbele uitlaat zat ik ook aan te denken, tot ik erachter kwam dat ook dat geintje me heel veel geld ging kosten. Dat is misschien nog iets voor de toekomst dan.Hallo,
Ziet er erg mooi uit, werd ook wel tijd met die lelijke deuk in je voorbumper ;), van je overigens mooie Vectra :thumbup :cool:
Kan meevallen hoor, ik heb laatst nog een L+R demper gekocht van een GTS op marktplaats, alles als nieuw voor 130,-
Je moet het alleen even weten te vinden, op ebay.de of uk worden ze ook wel eens aangeboden, ik zou het wel doen maakt het gewoon af ;)
De OPC inzet/difusor voor de achterbumper past ook gewoon in de GTS bumper die je nu hebt, zie foto:
Groetjes, Joche
10 april 2010 om 19:54 #17649207[/quote]
-achterspoiler
-grill
-set side skirts
-achterlipgm-tuningparts [/quote]
Hallo,
Als je dat ook voor de Insignia Sedan kan leveren voor dat geld :D, heb je een koper :D ;)
Groetjes, Joche
10 april 2010 om 21:47 #17649208dit topic ga ik effe in de gaten houden :D
11 april 2010 om 10:09 #17649209origineel gepost door Opel4all
Dubbele uitlaat zat ik ook aan te denken, tot ik erachter kwam dat ook dat geintje me heel veel geld ging kosten. Dat is misschien nog iets voor de toekomst dan.Hallo,
Ziet er erg mooi uit, werd ook wel tijd met die lelijke deuk in je voorbumper ;), van je overigens mooie Vectra :thumbup :cool:
Kan meevallen hoor, ik heb laatst nog een L+R demper gekocht van een GTS op marktplaats, alles als nieuw voor 130,-
Je moet het alleen even weten te vinden, op ebay.de of uk worden ze ook wel eens aangeboden, ik zou het wel doen maakt het gewoon af ;)
De OPC inzet/difusor voor de achterbumper past ook gewoon in de GTS bumper die je nu hebt, zie foto:
Groetjes, Joche
Met alleen 2 einddempers ben je er nog niet. Dan moet er ook een middendemper onder:thumbup
En een lelijke deuk in mijn voorbumper?:hmmz Weet niet waar jij die ziet maar ik heb geen deuken in mijn auto:thumbupDe foto’s die jij laat zien zijn van een GTS achterbumper waar de uitlaat nog wél zichtbaar was (het ovale pijpje)! De insert is de diffusor die de echte OPC heeft en die wil ik niet omdat ik die uitlaten veel te overdreven vind, al is dat gewoon een opzetstukje:vertag
Die achterbumper die ik nu heb past dat echt niet op ;)11 april 2010 om 10:13 #17649210origineel gepost door Edition 2000
Dubbele uitlaat zat ik ook aan te denken, tot ik erachter kwam dat ook dat geintje me heel veel geld ging kosten. Dat is misschien nog iets voor de toekomst dan.Hier de onderdelen die ik vandaag binnen heb gekregen!
En de achterklepspoiler,
-achterspoiler
-grill
-set side skirts
-achterlipgm-tuningparts
Kosten heb ik nog geen idee van. Zodra ik meer weet hoor je dat:thumbup
Trouwens, voor die € 1049,= was ik dus nog niet klaar geweest. Die achterbumperlip past dus niet op mijn bumper. Er zou dan een andere achterbumper nog bij komen:thumbup11 april 2010 om 10:24 #17649211onder het motto besteld: eerst bestellen dan zorgen gaan maken over kosten? :jerry:jerry
11 april 2010 om 12:22 #17649212Weet wel ongeveer een prijs maar kan hier geen exacte uitspraak over doen:D
11 april 2010 om 15:26 #17649213origineel gepost door OPC-lijntje
En de achterklepspoiler,
-achterspoiler
-grill
-set side skirts
-achterlipgm-tuningparts
Kosten heb ik nog geen idee van. Zodra ik meer weet hoor je dat:thumbup
Trouwens, voor die € 1049,= was ik dus nog niet klaar geweest. Die achterbumperlip past dus niet op mijn bumper. Er zou dan een andere achterbumper nog bij komen:thumbupmaar ik neem aan dat je liever 1049 euro betaald had als het achterlijke bedrag wat je nu bij opel hebt moet afrekenen.
of jij nu die achterbumper wil of niet daar gaat het verder niet om.
het gaat verder om de voorbumper / grill / side skirts / spoiler
en evt de achterlip.
wat je nu bij opel hebt moeten afrekenen zat de achterbumper ook niet bij. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.