OPC lampen inbouwen

Forumindex Forums Modellen Astra OPC lampen inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Opeltje17
    Deelnemer

http://hidxenonverlichting.nl/xenon-h7-lamp” onclick=”window.open(this.href);return false;

Deze zou je kunnen gebruiken.

Raider
      Deelnemer

Ah ja, dat is een goeie inderdaad. Ik ga dan voor de 4300k. Daar krijg je volgens mij het meeste licht uit. De 6000k hiervoor vond ik toch wat te blauwig. Bedankt!

Step-han
        Deelnemer

6000k is de kleur die het dichtste bij wit ligt. 4300k zit al weer een aardige gele gloed in. 4300k zit ook altijd fabriekaf in xenon auto’s.

swebbie
          Deelnemer

Ja ballasten zijn universeel, mits het geen orrigineel setje is (d2s d1s d2r enz.)
            Een aftermarked setje kan je overal alle lampen op zetten,

Ik heb nog wel een set liggen, met de adapters die je nodig hebt voor je astra g orrignele koplampen.
            Denk er wel aan dat het strooiligt hinderend is voor tegenliggers. Helemaal met regenachtig weer en nat wegdek (van mij krijg je vol grootlicht terug)

littlebird
            Deelnemer

@swebbie wrote:

Denk er wel aan dat het strooiligt hinderend is voor tegenliggers. Helemaal met regenachtig weer en nat wegdek (van mij krijg je vol grootlicht terug)

Ik heb zelf in mijn fiat met originele glazen koplampen met van die lijnen erin h4 bi xenon gehad. Zonder strooilicht. Mits netjes afgesteld. De imitatie gaven helaas veel strooilicht ook met halogeen.

Nu in de astra een setje van gmtuningparts in het zwart met lens. (dus die dichtbij origineel kwam)
              En zowel dimlicht als grootlicht xenon h7 6000k erin en werkt echt top. Geen streepje strooilicht. Overigens in een donkere polder dimlicht grootlicht en mistlampen alles 6000k xenon. Net alsof je overdag rijd!

Laatst helaas bij kennis gezien die originele reflector lampen heeft van de astra en een grote bal licht geeft (xenon). Dus verblindend. Is overigens ook apk afkeur.. lijkt me verstandig om die met lens te pakken.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

Raider
              Deelnemer

Ik ben zeker niet van plan xenon in mijn reflector lampen te zetten! Weet nog niet of ik voor de zwarte of heldere lens koplampen ga en dan even kijken naar de xenon kleur. Dacht namelijk dat je met 4300k het beste eruit haalt met xenon. Dat het wat geler is vind ik niet zo’n probleem.

Step-han
                Deelnemer

@Raider wrote:

Ik ben zeker niet van plan xenon in mijn reflector lampen te zetten! Weet nog niet of ik voor de zwarte of heldere lens koplampen ga en dan even kijken naar de xenon kleur. Dacht namelijk dat je met 4300k het beste eruit haalt met xenon. Dat het wat geler is vind ik niet zo’n probleem.

Klopt, 4300k heeft het meeste lichtopbrengst. Ik vind persoonlijk 6000k wat chiquer staan.

Shane_Astra_g
                  Deelnemer

Ik heb depo icm 6000k xenon. Staat zeer mooi. Niet overdreven blauw. Gewoon net dat blauwe tintje erin. Ik had de mijne ook van ebay af(duitsland) Ik was 135 euro inc. verzenden kwijt

Raider
                    Deelnemer

Ik vind op ebay eigenlijk een heleboel lampen met multistekker.. Ik wil graag gewoon de originele donkere variant met lenzen, maar ze hebben allemaal zo’n multistekker aansluiting (geloof ik).
                      Deze zou perfect zijn: http://www.ebay.de/itm/Opel-Astra-G-97-04-DE-XENON-D2S-H7-SCHEINWERFER-SCHWARZ-PAAR-/360991425752?hash=item540cc404d8″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                      Alleen ook multistekker toch?

Opeltje17
                      Deelnemer

Jep die zijn ook met multistekker.

Shane_Astra_g
                        Deelnemer

hmm. eve snel gekeken. Kan ook niet echt 1 vinden. Ik had een jaar geleden de mijne gekocht, toen zat heel ebay vol met die dingen

swebbie
                          Deelnemer

Hottuning verkoopt ze volgens mij ook

Shane_Astra_g
                            Deelnemer

Ja, maar voor volle prijs. GM tuningparts heeft wel de juiste dat wel. Maar daar is hget ook prijzig

Raider
                              Deelnemer

Naja heb nog tijd. Ben tot nu toe tevreden over de koplampen dus zal ebay zo af en toe even in de gaten houden.

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.