OPC grill voor Astra H GTC

Forumindex Forums Modellen Astra OPC grill voor Astra H GTC

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    GTC_Michieleke

Hoi allemaal,

Een vraag… Ik heb een OPC grill gekocht voor mijn Astra H GTC uit 2005. Maar ik heb nog meer ‘zwarte kapjes’ aan de voorzijde van mijn auto zitten… (bij de mistlampen en achter/onder kentekenplaathouder). Nou is mijn vraag of er ook OPC-look kapjes zijn? Dit betekent in een honingraat-motief i.p.v. lamellen… :???:

Groeten van Michiel

Jelmer_AstraH

die onder de kenteken kan volgens mij niet anders alleen met chroom stripjes en bij je mistlampen zijn wel andere voor te krijgen maar dan moet je uit nieuwe type H facelift halen maar weet niet of dat past

botssiee

Ik denk dat je dan een opc bumper nodig hebt, willen die honingraat kapjes passen ;)

GTC_Michieleke

@botssiee wrote:

Ik denk dat je dan een opc bumper nodig hebt, willen die honingraat kapjes passen ;)

Daar ben ik eigenlijk ook ‘bang’ voor… Maar wilde eerst eens kijken of er andere mogelijkheden waren ;-) (Blijf toch een Nederlander he…) :angel

Klanderman

Die zijn er inderdaad niet. Ik heb er ook al een tijdje naar gezocht aangezien ik ook een OPC grill heb. Er is wel iemand in Duitsland (heeft hier ook al eens een foto van op het forum gestaan volgens mij) die van een echte OPC ondergrill een grill voor de gewone GTC bumper heeft gemaakt. Zag er wel mooi uit maar lijkt me wel moeilijk pas te maken.
              Die van de facelift past niet helaas. Tevens is dat ook geen honingraat grill.
              Jammer genoeg liggen de OPC bumpers 2e hands ook niet voor het oprapen. Nieuw incl. spuiten wordt mij ook iets te gortig.

botssiee

Of je moet universel gaas halen, als het niet zwart is zwart spuiten en op maat maken.
                Maar dat is denk ik niet zo mooi als de orginele, maar wel goedkoper ;)

rdh
                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.