OPC Gerelateerde vragen

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen OPC Gerelateerde vragen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213006
    OPC Turbo
      Lid sinds:
      7 June 2009

      Hallo mede forum leden.

      Volgens mij is het OPC gedeelte speciaal voor OPC modellen of daaraan gerelateerde onderwerpen, is het dan een idee dat er ook alleen dat soort vragen worden gesteld?

      Ik vind het raar dat in het OPC gedeelte telkens weer vragen over (ik noem maar wat) een Zafira diesel of een Vectra sedan worden gesteld, daar hebben we toch andere delen van het forum voor?

      Dit is niet om andere leden af te kraken maar om het OPC gedeelte ook echt OPC te houden…

      #17535695
      Jerk
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 July 2004

        Sommige mensen weten blijkbaar nog niet hoe het precies werkt ;)

        Zodra ik zo’n topic ziet verplaats ik hem :thumbup

        #17535696
        patman
          Lid sinds:
          21 October 2004

          Ik rij zelf een astra coupe turbo, met dus een z20let in.
          Zelfde blok als astra g opc dus.
          Ik haal uit dit gedeelte van het forum, de meeste informatie over chippen en turbo etc.
          Dan vraag ik me wel af, of het voor mij dan ook niet ok is reactie’s in het opc gedeelte te plaatsen?

          #17535697
          OPC Turbo
            Lid sinds:
            7 June 2009

            Reacties mogen altijd door iedereen dat is geen enkel probleem.

            Maar vragen gaan stellen over bijvoorbeeld het storingslampje van een 2 liter diesel of hoe een trekhaak aan te sluiten op een Agila of een armsteun in een Astra F in te bouwen… dingen die absoluut geen enkele binding met een OPC hebben lijken mij in dit forum niet op de juiste plaats…

            Een Z20LET is een OPC motor en idd. hetzelfde als in een coupe en dat heeft heel wat meer binding met een OPC dan bijv. bovengenoemde en ik denk dat dat dan ook niet zo’n probleem is…

            #17535698
            tijgetje57
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2004

              Je hebt wel gelijk. Maar het kan zijn dat mensen zien staan Zafira en *klik* klaar nergens naar kijken:jerry:jerry

              Is toch een Zaf of niet *klik* ohw knudde verkeer topic…. DUH

              Er zou gewoon OPC TOPIC moeten staan

              #17535699
              Hansi
                Lid sinds:
                14 July 2010

                Wie heeft ervaring met schokbrekers van een Opel Zafira OPC 2.0 Turbo.

                #17535700
                2e-c14nz
                  Lid sinds:
                  5 June 2009

                  Zo’n vraag is dus zeer welkom :D Stel je alleen gelijk even voor in het daarvoor bestemde topic. Welke opc bedoel je? Van de zafira a of b?

                  #17535701
                  DaanH
                    Lid sinds:
                    3 September 2009

                    Heb de laatste tijd ook al het gevoel dat het opc gedeelte meer een standaart zafira forum gaat lijken…

                    Ben daarom maar wat meer naar het astra gedeelte gaan kijken.
                    Heb zelf een astra OPC I x20xer.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.