opbrengst v6 in onderdelen?

Forumindex Forums Modellen Calibra opbrengst v6 in onderdelen?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    anoniem

[rquote=1830031&tid=139261&author=drakos]@ bordeaux: komt uit den haag de auto. vriend van denise (ben ff zn naam kwijt)
      is inderdaad wel zonde, maar de auto is slechter dan verwacht en prijstechnisch is het voor mij beter dat ie gestript wordt.
      weet je toevallig ook wie die “uitlaat” eronder gelast heeft? met het opladen op de trailer was ik hem al bijna kwijt namelijk :P

ben een echte liefhebber en wil de calibra graag behouden maar om er nou heel veel tijd in te steken om vervolgens van de winst zo’n zelfde blok te kopen is zinloos.
      kan ik beter andere helpen om met de overige onderdelen hun calibra’s langer te laten leven[/rquote]

Ik kan je zo niet zeggen wie dat gelast heeft, ik denk dat in een paar jaar tijd menig keer van eigenaar gewisseld is!
      Ik kom namelijk uit de regio utrecht!

hmmm of zou het misschien toch een andere zijn met precies dezelfde wielen en nagenoeg hetzelfde kenteken!
      ik weet zo het kenteken niet uit mn hoofd maar als ik m zie zal ik het eens vragen!

Maar goed ik snap wel dat je idd niet alle auto´s op straat kan houden, en als hij intussen slecht is geworden maak je een goede keus zo!

Andere kant is: net als met mn kadetts, hoe meer er gesloopt worden hoe zeldzamer de mijne worden:angel:angel :thumbup

Robke1974
      Deelnemer

[rquote=1826214&tid=139261&author=Lex]leer..remmen..velgen mischien en dan houd het wel op.
        bumpers blijf je maanden mee zitten net zoals knopjes e.d op het laatst gooi je het toch weg.[/rquote]

haha idd zo is het…ik kan er van meespreken :hmmz

drakos
        Deelnemer

[rquote=1834810&tid=139261&author=Robke1974][rquote=1826214&tid=139261&author=Lex]leer..remmen..velgen mischien en dan houd het wel op.
          bumpers blijf je maanden mee zitten net zoals knopjes e.d op het laatst gooi je het toch weg.[/rquote]

haha idd zo is het…ik kan er van meespreken :hmmz[/rquote]

ik moet zeggen dat ik aan klein materiaal al 200 heb verdiend. en er al voor zo’n 150,- interesse is door diverse mensen.
          versn bak is in princiepe ook al verkocht voor 100

en het interieur,hoedenplank,velgen e.d. (eigenlijk alle dingen waarvan gezegt werd dat het enigste was dat geld waard op zou zijn is er nog gewoon)

als het met dit tempo doorgaat haal ik mn kosten er uit, of heb ik ieder geval goedkoop motorblok

maar laten we niet te vroeg juichen.:P

drakos
          Deelnemer

en als we tog bezig zijn met oude topics :P

auto is inmiddels helemaal gestript en veel van de onderdelen zijn weg, en nog een paar delen gereserveerd
            totaal heeft het een 900,- opgeleverd en heb ik nog voor 400,- handel en de velgen ook nog liggen.

dus… een gratis motorblok en hou er nog een leuk zakcentje aan over.

voor de dromers onder ons; kwa werk en tijd zou ik niet adviseren alle calli’s nu te gaan slopen.
            komt ook nog eens een hoop ergenis bij kijken van mensen die niet op komen dagen of die wel komen en vervolgens de spullen te duur vinden en lopen te zeiken (zelfs nadat we een prijsafspraak hadden)

bigmike

over onderdelen gesproken:P
              je heb mail:P

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.