Op zoek naar een radio

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Op zoek naar een radio

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Mirage
    Deelnemer

Laat ik beginnen: Ik heb geen verstand van audio.
      Kort gezegd ben ik toe aan een nieuwe head unit in mn Cali. Ik heb gewoon de standaard speakers en wil dit in de ruime toekomst nog zo houden (dus aansluitingen voor 100 extra dingen hoef ik niet ;) )

Ik heb geen idee wat er te koop is momenteel, maar wel een specifiek pakket van eisen en wensen, en ik dacht: kom ik laat de kenners eens mij informeren.

EISEN:
      Groene verlichting.
      USB aansluiting.
      Beetje fatsoenlijk geluid, ook als ik m een keer wat harder zet dan normaal volume.
      Geen fancy chrome/zilveren knoppen/randjes/etc. Gewoon zwart is prima.
      Geen units over de 150 euro.

WENS:
      Ingebouwde bluetooth.

Om het makkelijker te maken: Iets in de trand van deze unit dus: JVC KD-R621. Het enige nadeel is het gebrek aan ingebouwde bluetooth, dus kijken of jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt.

HardcoreHell

JVC KD-R721BT
        Dat is met bluetooth, usb, maar heeft lichtblauwe verlichting.

KENWOOD KDC-BT41U
        Zelfde als de JVC.

ALPINE CDE-111R
        Groene verlichting, zonder bluetooth

PIONEER DEH-2320UB
        Zonder bluetooth

Dit zijn een paar radio’s van de site van Ron de Vries.

Ik denk dat je met die eisen, en dus op zoekt bent naar een A merk radio met USB en bluetooth, je budget iets hoger zult moeten instellen.
        Om aan alle eisen te voldoen tenminste.

Fearless
        Deelnemer

Dan zou ik gewoon eens de mediamarkt inlopen. Daar koop je al vanaf 70 euro een beetje een fatsoenlijke usb radio.

En het geluid wordt ook bepaald door de speakers. een radio kan nog zo goed klinken, maar heb je slechte speakers dan klinkt het nog voor geen meter.