Forumindex › Forums › Modellen › Manta › op zoek na een member, en een vraagje!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 januari 2011 om 20:52 #17230649
Hey allemaal,
Forum is weer een tijdje online zie ik..
Tijdje terug is er iemand bij me geweest om onderdelen te kopen,
Hij was op zoek na 2 vierkante koplampen en een setje witte knipperlichtglaasjes voor z’n B-manta.Nu dacht ik dat hij van Eindhoven kwam, en ook een corsa had. Hij zat iig op het forum, iets met gsi-gek of iets in die trant..
Nu ben ik op zoek naar hem, omdat ik toen dertijd de juiste knipperlicht glaasjes niet had liggen. ik zou hem even berichten wanneer ik de juiste thuis had, omdat ik dacht dat ik nog een setje originele moest hebben.
Echter is dit ook niet zo, betreft (alweer) een setje alto glaasjes :(Ik ben z’n email-adres kwijt, dus vandaar dat ik t via deze weg even probeer!
Tevens even een vraagje,
Ben bezig met ‘t strippen van een donor manta,
maar nu wil ik de alu strips van de daklijst af halen, maar hoe doe ik dat als ‘t deurrubber er nog in vast (lijkt) te zitten?hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :P
Groetjes!
7 januari 2011 om 20:54 #17791497Deurrubber moet er eerst uit, dan komen er schroeven tevoorschijn.
7 januari 2011 om 20:57 #17791498ja, zo was t bij m’n restauratie manta ook..
maar deze lijkt wel heel vast te zitten in die strip.. beetje raar..dat wordt een rubber slopen ben ik bang.
7 januari 2011 om 21:09 #17791499rubber erin gekit misschien? maar zoals stender zegt, rubber eruit vogelen en dan zie je kruiskoppies zitten
7 januari 2011 om 21:17 #17791500nja waarschijnlijk wel gekit ja.. auto is al eens uit elkaar geweest in ‘t verleden.. dus ben bang dat ze inderdaad met kit hebben lopen prutsen :fy1
zonde, maar niets aan te doen helaas…
7 januari 2011 om 22:19 #17791501Desnoods kun je er gaten in steken op de plaatsen van de schroeven met een priem. Maar dan moet je wel een extra lijstje hebben.
7 januari 2011 om 23:26 #17791502Mja, altijd zonde om zoiets te verne*ken, maar soms is het helaas niet anders!
Nee ik heb genoeg op voorraad, dus dat moet wel goed komen!
ben nu enkel nog op zoek naar de meneer die hier toen geweest is voor onderdelen!8 januari 2011 om 17:23 #17791503[rquote=1835555&tid=139984&author=Emiel-Manta]Hey allemaal,
Hij was op zoek na 2 vierkante koplampen en een setje witte knipperlichtglaasjes voor z’n B-manta.Nu dacht ik dat hij van Eindhoven kwam, en ook een corsa had. Hij zat iig op het forum, iets met gsi-gek of iets in die trant..
Nu ben ik op zoek naar hem, omdat ik toen dertijd de juiste knipperlicht glaasjes niet had liggen. ik zou hem even berichten wanneer ik de juiste thuis had, omdat ik dacht dat ik nog een setje originele moest hebben.
Echter is dit ook niet zo, betreft (alweer) een setje alto glaasjes :(Ik ben z’n email-adres kwijt, dus vandaar dat ik t via deze weg even probeer!
Tevens even een vraagje,
maar nu wil ik de alu strips van de daklijst af halen, maar hoe doe ik dat als ‘t deurrubber er nog in vast (lijkt) te zitten?hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :P
Groetjes![/rquote]
je bedoeld D- gek, vriendelijke jongen, komt uit geldrop en is een d kadett liefhebber, heeft sinds kort een manta b en zoekt idd witte knipperlicht glaasjes voor zijn manta;)
8 januari 2011 om 17:24 #17791504[rquote=1835555&tid=139984&author=Emiel-Manta]Hey allemaal,
Tevens even een vraagje,
Groetjes![/rquote]
je bedoeld D- gek, vriendelijke jongen, komt uit geldrop en is een d kadett liefhebber, heeft sinds kort een manta b en zoekt idd witte knipperlicht glaasjes voor zijn manta;)
8 januari 2011 om 18:30 #17791505kijk aan, thnx man! het was inderdaad een kadett!
gelijk even opzoeken dan!
en deze mag close ;)
8 januari 2011 om 19:00 #17791506[rquote=1836305&tid=139984&author=Emiel-Manta]kijk aan, thnx man! het was inderdaad een kadett!
gelijk even opzoeken dan!
en deze mag close ;)[/rquote]
graag gedaan, doe hem maar de groetjes van Andreas;)
8 januari 2011 om 23:21 #17791507Hé Andreas, en de groeten terug hierzo:P
Heb Emiel al een u2u gestuurd.. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.