op zoek na deksels tegengewicht

Forumindex Forums Modellen Astra op zoek na deksels tegengewicht

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    vectrabenny

Hallo,
      buiten mijn vec heb ik ook nog een astra cabrio 2.0 bjr 1993,
      echter heb ik nu geconstateerd dat aan de achterkant onder naast de wielen twee deksels zitten waarin de trillingsdempers ziten.deze deksels dienen om de demper te beschermen tegen weersinvloeden etc.Deze zijn nu door de roest aangetast en ben op zoek na twee nieuwe.Bij de opel dealer werdt mij verteld dat deze niet meer leverbaar zijn.Kan iemand mij verder helpen of deze nog te verkrijgen zijn,anders moet ik uit aluminum of iets dergelijks zelf nieuwe maken,omdat voor de apk zoals mij is verteld niet draagbaar zijn in de constructie.
      bij de opel dealer zijn de bestelnummers rechts. 90487418
      links. 90487417
      thnxxx…..

Anoniem

Snap alleen je topictitel niet in veband met je topic. Mischien heb je een beter resultaat als je je topictitel wijzig naar hetgeen je topic over gaat

wim-v6
        Deelnemer

waarvan zijn deze deksels, van de schokbrekers zelf??

vectrabenny

[rquote=1910537&tid=146024&author=wim-v6]waarvan zijn deze deksels, van de schokbrekers zelf??
            [/rquote]

Hoi
            nee niet van de schokbrekers ,maar volgens de opel dealer van de trillingsdempers,deze zitten alleen onder de cabrio,s schijnbaar.
            en deze zijn beschermd met deze deksels.De dempers zitten aanweerszijden ,twee dikke rubbers.direct naast de bumper,met de deksels eronder.

wim-v6
            Deelnemer

Okeej ja, niet echt allerdaags een Cabrio.

heb die dingen dan ook niet achter elkaar in de hobbyruimte staan helaas.

heb je niet iets van een foto ervan, zo dat het voor mij en anderen ook beter te begrijpen is??

Willem

JHR
              Deelnemer

kerel haal die stenen weg en ga daarna de roest gaten dicht lassen die er zitten doordat die stenen vocht vast houden en tegen je chassis zitten.

duitse astra cabrio forum heeft tot nu toe geen 1 persoon gehad die daar niet weg rotten.
                ik zelf heb ze ook weg gehaal en schrok me kapot van de roest gaten door die steen!!!

in mijn ogen is het waardeloos!!!!

groetjes jurrian

vectrabenny

[rquote=1912273&tid=146024&author=JHR]kerel haal die stenen weg en ga daarna de roest gaten dicht lassen die er zitten doordat die stenen vocht vast houden en tegen je chassis zitten.

duitse astra cabrio forum heeft tot nu toe geen 1 persoon gehad die daar niet weg rotten.
                  ik zelf heb ze ook weg gehaal en schrok me kapot van de roest gaten door die steen!!!

in mijn ogen is het waardeloos!!!!

groetjes jurrian[/rquote]
                  okee thnxx ga ze idd weghalen en dichtlassen.
                  thnxxx

vectrabenny

Gelukt alles eronder uitgesloopt.Was wel een pokkewerk zware ijzeren stenen die bevestig waren alles mooi dicht gemaakt en bijgespoten
                    thnxx ..

Tomsmit

Ik heb precies het zelfde probleem. Heb jij de bakjes gemaakt of heb je alles weg gehaald?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.