Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Op hol geslagen diesel stoppen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 april 2012 om 20:38 #17973960AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zal vast ook een 3.0 v6 worden :jerry
12 april 2012 om 20:40 #17973961nee hoor, is om kosten te drukken, dus wordt een 1.7 of 1.9 diesel
12 april 2012 om 20:45 #17973962AnoniemLid sinds:
1 January 19701.9 goede keuze ;) :thumb
Wel weer een Vectra?12 april 2012 om 20:46 #17973963Nope een Grijs kenteken… dat word dus geen Vectra…
12 april 2012 om 20:47 #17973964AnoniemLid sinds:
1 January 1970Oke op die toer. Dan word het zeker een stuk goedkoper rijden
12 april 2012 om 20:49 #17973965jup, liefst een Astra-H caravan, en dan moet ie Euro-4 zijn ivm Umweltoznes in duitsland…
Of een Z17DTH (ohne RussFilter!!) of een andere diesel (Mit RussFilter)..
Liever geen 1.3wikkie wakkie motor…
Willem
12 april 2012 om 20:54 #17973966AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ja tis mooi rijden die umweltdinges in DL. Nee 1.3 is niks. Moet natuurlijk wel van ze plek willen :jerry
12 april 2012 om 21:14 #17973967Wikki wakki motor :jerry
12 april 2012 om 22:16 #17973968Wikkie wakkie motors rennen als een op hol geslagen kuddes :jerry
1 mei 2012 om 20:02 #17973969Yes, gisteravond naar het vuurwerk hier in Maastricht. Heb ik voor het eerst in blote ogen mogen mee maken, hoe een arme stakker naast zijn bmw 5-serie rond 2000, lag te schreeuwen dat die een k*t auto had, en niet wist wat die moest doen om de wagen stop te zetten.
Maar man man, wat een kabaal was dat en een rook wolk. Auto is naar enkele minuten van zelf gestopt.
1 mei 2012 om 21:09 #17973970Dat is balen waarom heb je niet opgenomen :(
1 mei 2012 om 22:50 #17973971AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hij wist niet wat hij moest doen om de motor stop te zetten? Dat is het enige voordeel van op hol gaan. Gaat vanzelf uit haha :jerry
En 1 ding is zeker als het ons overkomt. Loop je ook radeloos rond2 mei 2012 om 08:28 #17973972Idd gewoon filmen altijd leuk voor de kijkers :jerry
2 mei 2012 om 11:26 #17973973@astraTD wrote:
Yes, gisteravond naar het vuurwerk hier in Maastricht. Heb ik voor het eerst in blote ogen mogen mee maken, hoe een arme stakker naast zijn bmw 5-serie rond 2000, lag te schreeuwen dat die een k*t auto had, en niet wist wat die moest doen om de wagen stop te zetten.
Maar man man, wat een kabaal was dat en een rook wolk. Auto is naar enkele minuten van zelf gestopt.
Dat zijn ook de Echte!!!!
BMW’s 2.0, 2.5 en 3.0 diesels van 1996 t/m 2004, die gaan HEEL vaak op HOL!!
en zeker de 2.5 en 3.0 klinken lekker!! :wub :wub
Willem
2 mei 2012 om 14:21 #17973974AnoniemLid sinds:
1 January 1970Helemaal mee eens Willem, in de tijd dat ik taxi reed heb ik geregeld een omega 2.5 diesel gereden. Voor de snelheid moet je ze niet hebben. Maar het geluid heeeerlijk :wub.
2 mei 2012 om 15:36 #17973975@iquick wrote:
Dat is balen waarom heb je niet opgenomen :(
Niet aan gedacht eigenlijk, ging allemaal zo snel :jerry
2 mei 2012 om 16:23 #17973976Haha ag ja jammer het zal idd snel gaan king: tja een 2.5 en 3 liter klinkt lekker, vooral op 6000 toeren :jerry
2 mei 2012 om 16:34 #17973977AnoniemLid sinds:
1 January 1970:hmmz :hmmz :hmmz :jerry
2 mei 2012 om 16:36 #17973978:wtf :jerry
2 mei 2012 om 16:39 #17973979@iquick wrote:
Haha ag ja jammer het zal idd snel gaan king: tja een 2.5 en 3 liter klinkt lekker, vooral op 6000 toeren :jerry
Denk eerder aan 8000 a 9000 toeren…
willem
2 mei 2012 om 16:41 #179739802 mei 2012 om 16:44 #17973981Kan je geen ongelijk geven Wim, ben om me heen aant kijken voor Corsaatje D met 1,7. 125pk en 1 op 21 king: kan slechter denk ik.
2 mei 2012 om 20:17 #17973982@iquick wrote:
@wim-v6 wrote:
@iquick wrote:
Haha ag ja jammer het zal idd snel gaan king: tja een 2.5 en 3 liter klinkt lekker, vooral op 6000 toeren :jerry
Denk eerder aan 8000 a 9000 toeren…
willem
Ooh dat klinkt die nog lekkerder idd dat wel :jerry Alleen de teller gaat niet verder dan 6000 toeren he :wors
De wijzer gaat wel door hoor moet je effe met een witte stift op je tellerglas 7, 8, 9, bij schrijven :jerry
2 mei 2012 om 21:18 #17973983Ach ja mijn (benzine) auto’s hebben wel eens last van op hol geslagen bestuurder :jerry
4 december 2012 om 18:51 #17973984kan er ook over meespreken week ervoor motorstoringkje gehad was niks aan de hand volgens de Nvod. Was met een Zafira B 1.9 cdti
Een van zen gasten effe de motorolie bekeken (is moeilijk te bepalen bij een 1.9 cdti want het peilstokje draait alle kanten op.)
Dus vekeerde meting doet die een beetje olie bij +- 1 LWij een weekje niet echt ver gemoeten met de wagen max 10 km geen probleem motor kwam niet echt warm.
Tot we op een dag naa een babyborrel gingen gaan van nichtje van ons was ongeveer 70 km aan een stuk rijden dus wij opweg zolang de motor niet op temperatuur kwam geen probleem plots zitten we aaan de 80 graden begint de wagen te versenellen van 120 direct stijgend naar 160 toerentalmeter direct de hoogte in witte rook allom dus snel de pechstrook op in 5 de laten steken remmen toe en handrem op na +- 500 meter stond die stil.Je krijgt het dus niet alleen staand voor
Ik wist voldoende de garage ook maar het bewijzen das een andere zaak werd ik vlak in de neus geduwt wij hebben enkel de storing verholpen en het oliepeil bijgevuld naar de peilstok hebben dus niks mee te maken moet jij maar bewijzen dat wij er teveel olie in hebben gekapt en niet jijzelf :fy1 auto dus buiten en zeker in de eerste jaren geen nepopel meer de nieuwe zijn niet te vertrouwen veel teveel onderdelen uit andere wagens die de prijzen zouden moeten drukken. (motor is niet meer van opel zelf en dan heb je het vlaggen) wagen had nog maar 70000km op zijn teller en was 4 jaar oud telkens bij de Nvod op verversing geweest volgens het boekje en telkens voor dat die eigenlijk moest. Maar eens de wagen verkocht is en uit garantie kan je fluiten naar enige redelijkheid bij die mannen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.