op het zafiraforum geen goed antwoord, dan maar hier..

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) op het zafiraforum geen goed antwoord, dan maar hier..

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Vectra-gts C

http://www.mister-auto.nl/fl/interieurfilter/opel-zafira-f75-2-0-dti-16v-101ch_v15333_g424.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

welke van deze interieur filters is de goeie maat voor mijn zafira 2.0 dti 2000?

de +- 300/200/30 of de +- 270/230/30?

wil ze vandaag bestellen dus aub snel antwoord als t kan.

jeroenk
      Deelnemer

De onderste… Mits een zafira uit 2000 gelijk is aan die uit 2004. Volgensmij heb je namelijk een foutje gemaakt ;)

http://www.mister-auto.nl/fl/interieurfilter/mann-filter-cuk-2757_g424_a004CUK!2757.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Vectra-gts C

ik begin even bij A. we hebben een zafira A in marokko waarvan ik dacht dat het een 2003 was. mijn pa die vroeg of ik even wat filtertjes en kleine dingen wilde bestellen om deze te vervangen als we er weer zijn dit jaar.. we gaan met het vectra’tje. net even de papieren gepakt boven en bleek het eentje van september 2000 te zijn, dus even aangepast.

mijn vraag is: welke maat interieurfilter moet ik nou hebben…? er zijn namelijk 2 verkrijgbaar en blijkbaar alle2 voor de zafira A?? opel deal gebeld en het framenummer doorgegeven, ze wisten welke ik moest hebben maar wilde dit niet doorgeven aan de telefoon… wel lekker slim. misschien iemand van jullie die het weet?

de +- 300/200/30 of de +- 270/230/30?
          http://www.mister-auto.nl/fl/interieurf” onclick=”window.open(this.href);return false; … _g424.html

zafira A Y2.0DTH Elegance, september 2003.
          ook even een fototje erbij met het witte kentekentje, toch wel mooier als de gele?

Anoniem

Heb hem even in het juiste forum geplaatst. Wil je een gedegen antwoord is het wel van belang dat je je vraag in het juiste model plaatst.

Vectra-gts C

@Senatorman wrote:

Heb hem even in het juiste forum geplaatst. Wil je een gedegen antwoord is het wel van belang dat je je vraag in het juiste model plaatst.

als je gewoon kunt lezen zie je toch dat ik al eerder n topic heb geplaatst toch?
              en het daarom bij vectra heb geplaatst omdat ik daar toch betere ervaringen heb kwa informatie.
              of mogen de zovele astra bezitters wel allemaal hun informatie kwijt in het vectraforum?

Anoniem

viewtopic.php?f=45&t=164045&p=2110513&hilit=+zafira#p2110513

Je stelt een vraag, krijgt binnen 5 minuten antwoord, en je reageert niet meer, en wil nu een beter antwoord.
                Reageer dan in je eerste topic, en geef aan dat je meer info wilt. Het wordt een chaos als je de categorieen gaat negeren en overal je vraag maar deponeert

Vectra-gts C

ow ik dacht dat berichten na zoveel pagina’s bij weinig kijkcijfers ofzo gewoon worden verwijderd.

Anoniem

Nee hoor, alles blijft staan.

Vectra-gts C

ik verwijder de vorige even omdat deze toch duidelijker is.

Vectra-gts C

ik kan hem nie verwijderen haha, doe jij het even? niet deze maar de oude dus. dankje

Anoniem

Heb beide topics nu samengevoegd. Probeer je vraag in 1 topic te houden

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.