Forumstatistieken

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18336825
    micvec
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2015

      Even mijn mening dat het hier op het forum sinds hij is vernieuwd wel heel erg rustig is geworden.

      #18336827
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Als je geen statistieken ziet kan je inderdaad gaan denken dat het heel rustig is.
        Door een verbeterde zoekfunctie, waarmee je zoekopdracht bijna altijd slaagt en je hiermee snel je antwoord kan vinden, worden er logischerwijs minder nieuwe vragen gesteld.
        Om jullie een indruk te geven hierbij enkele statistieken
        Tijdens de introductie van het nieuwe forum en de bijbehorende betafase was het inderdaad rustiger dan normaal, maar in januari is het bezoekersaantal weer toegenomen en weer bijna op het oude niveau gekomen.

        Op het oude forum waren er sávonds gemiddeld zo’n 120 bezoekers online, gemeten over de laatste 5 minuten.
        We kunnen nu alleen nog maar de realtime bezoekers bekijken.
        Ik ben momenteel aan het zoeken hoe ik onderstaande realtime teller live kan tonen op het forum.

        gemeten op 14-01-2017 om 21:35

        Zoals je kan zien is het mobiel gebruik een enorm hoog percentage t.o.v. desktop of tablet-gebruikers.
        Dit is ook één van de redenen geweest om noodzakelijkerwijs het zwaar verouderde forumscript gedag te moeten zeggen en met een forum te komen die beter geschikt is voor mobiele gebruikers.

        Wat betreft de snelheid van het forum verwachten we binnen enkele weken een grote update uit te kunnen voeren die zoals belooft door de makers een goede performancewinst gaat geven.

        Nog even geduld dus.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.