op contact en na start brand motorlampje niet meer!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum op contact en na start brand motorlampje niet meer!

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bobita

Hallo allemaal,

Ik rij een vectra c gts 2.2 benzinne/lpg uit 2002.
      Als ik de contact sleutel omdraai branden alle gebruikelijke lampjes behalve het motorlampje niet.
      Bij draaiende motor gaat na ongeveer 30 seconden in display auto met sleutel branden (storing motorelektronica).
      Tijdens de vakantie op autobaan plotseling een schokje en even later brandde het motorlampje en ging niet meer uit.
      Accu half uur los gehad weer gaan rijden en het motorlampje brandde en bleef brandden en ging uit en direct daarna brandde de auto met de sleutel in de display. Sindsdien geen motorlampje meer allen nog auto met sleutel in display na 30 seconden.

Auto rijd goed op gas en benzinne, heb gascomputer losgehad maar auto met sleutel in display komt toch en gaat niet weg.
      Auto bij opeldealer laten nakijken deze kunnen niets vinden en zeggen tevens dat auto goed loopt en in orde is. Verder zij opeldealer dat er veel foutcodes inzitten maar hiervan heb ik nooit iets gemerkt tijdens het rijden.
      Alleen soms kreeg ik de cruise control niet ingeschakeld maar momenteel geen last van.

Soms brand bij contact het lampje lage koelvloeistof stand maar resevoir zit 3/4 vol. Normaal brand in dit display het rode airbagsymbool en dat gaat naar 4 seconden weer uit en blijft uit.
      ABS stekker en zekeringen heb ik gereinigd.

Kan mij iemand vertellen waar ik kan zoeken of stekkers of iets dergelijks misschien vervuild zijn? Heeft iemand anders dit ook aan de hand gehad? Help! Alle tips welkom. Dank u wel.

wim-v6
      Deelnemer

Ze kunnen het lampje in de teller zelf testen met de Tech-II

Ledje kan ook kapot namelijk.

Willem

Bobita

Hallo Willem,

Hier ga ik eens bij een andere garage naar laten kijken.

Bedankt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.