op-com welke software

Forumindex Forums Overige Op-Com op-com welke software

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277708
    richard1978
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 May 2016

      goedemiddag mede leden ik ben op het internet aan het zoeken voor een op-com incl software en stekker maar het zijn zoveel soorten dat ik er niet uit komt ik heb er hier eentje gevonden maar weet niet of dat deze wel op mijn auto werkt heb zelf een opel vectra c van 11/2002 een 2.2 diesel. dit is de site waar ik deze opcom gevonden heb http://www.q24u.nl/opel-op-com-obd2-diagnose-scanner.html
      mochten jullie nog meer sugesties hebben hoor ik dat graag
      grt richard

      #18324922
      gkogelman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 October 2011

        hallo
        ik heb wel een opcom voor je tekoop 25,- moet die verzonden worden dan komen die er nog, bij deze opcom werkt zeker met de vectra c omdat ik die zelf had

        #18324923
        richard1978
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 May 2016

          @gkogelman wrote:

          hallo
          ik heb wel een opcom voor je tekoop 25,- moet die verzonden worden dan komen die er nog, bij deze opcom werkt zeker met de vectra c omdat ik die zelf had

          hallo gkogelman wat voor software zit daar op en kan je er alles mee uitlezen en storingen wissen en interval mee resetten en waar komt u vandaan ivm eventueel ophalen

          #18324924
          gkogelman
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 October 2011

            bekijk deze link eens: http://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1079677907.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=2″ onclick=”window.open(this.href);return false;
            ik woon in raalte en wat je er mee kunt (zoek eens op google) ligt aan de ecu van de auto maar op mijn vectra c 2006 werkte die prima

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.