op-com service interval reguleren

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila op-com service interval reguleren

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    marson
    Deelnemer

Beste allen,

ongeveer 2 weken terug toch maar even mijn auto weggebracht voor een grote beurt en reparatie van de airco.
      nu na terugkomst nog even voor de zekerheid de op-com er aan gehangen en wat denk je ???????? GEEN ENKELE FOUTCODE :wtf :wors :wors :wors

Maar nu zag ik bij de service interval dat het aantal kilometers nog wel een 15000 verderop stond echter het aantal dagen stond op 58 dus net zo een beetje 2een week voordat ik op vakantie ga.

Weet iemand misschien hoe je die interval kan aanpassen ?????????? :hmmz

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Sonny

GRSBK

aanpassen kun je zelf zo niet.
        maar als ik het goed begrijp brand er een sleuteltje op je dashboard bij de tellers
        Deze kun je verwijderen door de dagteller knop ingedrukt te houden en dan het contact erop te zetten.

marson
        Deelnemer

@GRSBK wrote:

aanpassen kun je zelf zo niet.
          maar als ik het goed begrijp brand er een sleuteltje op je dashboard bij de tellers
          Deze kun je verwijderen door de dagteller knop ingedrukt te houden en dan het contact erop te zetten.

Nee er brand geen sleuteltje op mijn dashbord vermoedelijk gaat dit over 58 dagen wel branden en juist dit wil ik voor zijn door dit softwarematig met de service interval in de op-com software aan te passen. :hmmz

gr sonny

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.