Forumindex › Forums › Overige › Op-Com › OP-Com instaleren.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 oktober 2012 om 05:36 #17246146
Ik heb sinds kort een opcom.
Nu heb ik de software Opcom.nl gedonwload waarna ik het probeerde te installeren alleen word er gevraagd om bepaalde instellingen.Hoe kom ik eraan is er een voorbeeld ergens te vinden of kan iemand me vertellen wat ik moet invullen in de lege vakjes of wat ik moet aanvinken.
Ik hoor het graag.
Ray.
22 oktober 2012 om 06:46 #17987879@OA-H wrote:
Ik heb sinds kort een opcom.
Nu heb ik de software Opcom.nl gedonwload waarna ik het probeerde te installeren alleen word er gevraagd om bepaalde instellingen.Hoe kom ik eraan is er een voorbeeld ergens te vinden of kan iemand me vertellen wat ik moet invullen in de lege vakjes of wat ik moet aanvinken.
Ik hoor het graag.
Ray.
Hallo Ray.
Neen, helaas nog niet.
Ik heb ook net de kabel en de software (dank zij een mede forum gebruiker) bij elkaar.
Blijkt dat ik nu eerst nog een USB adapter (RS232 werkt niet bij Cambus) zien te regelen.
Heb jij wellicht een adresje?22 oktober 2012 om 06:55 #17987878Weet niet waar je het over hebt.
Dacht dat je dit gewoon kon gebruiken zonder andere dingen aan te schaffen.
Dus heelaas geen adresje.22 oktober 2012 om 09:24 #17987877Upje
22 oktober 2012 om 09:57 #17987876Welke op-com cloon die van 35 of origineel?
Welke software van op-com chinacloon van 2008 of andere software?
Voor zover ik het weet hoef je alleen de usb drivers te installeren en dan is het klaar. Maak screenshots plaats het hier dan kunnen we je beter helpen.
Galaxy Nexus Tapatalk
22 oktober 2012 om 10:12 #17987875Ik heb dat apparaat op internet gekocht.
Screenshot was ik mee bezig alleen kreeg ik het niet van wordbestand naar JPG opgeslagen en dan upgeload.
Waar vind ik dat USB ding of is het na het installeren al genoeg?Ik heb via Opcom.nl de sofware gedownload.
geinstaleerd. en dan bij instellingen daar zit mijn probleem wat ik niet weet in te vullen.22 oktober 2012 om 17:28 #17987874De software van Opcom.nl nooit gebuiken op een chinacloon interface, deze software maakt de interface onbruikbaar
30 oktober 2012 om 19:24 #17987880[heb net alles geinstalleerd wat ik gekocht had , laptop naast mijn gewone pc gezet en via you tube geinstalleerd ook hoe je de driver van de kabel moet installeren .
dat werkt wel zo handig , kon ik mijn pc af entoe even op pauze zetten , kun je het stap voor stap mee lopen
heb de china clone 2010 er bij [ kreeg dit via de verkoper erbij , zat op cd , maar die was beschadigd en toen kreeg ik die link ] .
heb hem nog niet aan de auto gehad , gaat morgen gebeuren .
maar de verkoper gaf aan dat ik de software niet moest up date en de opcom alleen met deze software moest gebruiken .
nu heb ik 2 vragen :
1- hoe voorkom ik dat hij toch [ automatisch ?] gaat up date !
2- kun je niet de china clown software 2012 ofzo downloaden en istaleren en gebruiken met deze kabel ?
hoop dat je of iemand anders hier antwoord op heeft .
p.s draai met windows 7 32 bits op mijn laptop.30 oktober 2012 om 23:48 #179878811. Gewoon niet handmatig updaten. Automatisch doet die al niet. Heb ook nooit gehoord over auto update. Als je zekerheid wilt gewoon je wifi uitzetten.
2. Houd het gewoon op 2010. Werkt het beste. 2012 is nog geen eens uit.
Galaxy Nexus Tapatalk
30 oktober 2012 om 23:54 #17987882ok , maar als er een nieuwere china clown versie uit komt kun je die niet gebruiken in combinatie met mijn huidige stekker / verbindingskabel ?
of zit het probleem van het blokkeren alleen in andere versie’s31 oktober 2012 om 07:29 #17987883Het blokkeren zit alleen in de originele op-com software!!. Dus nooit updaten, en nooit originele op-com software downloaden en installeren.
Galaxy Nexus Tapatalk
31 oktober 2012 om 10:29 #17987884dus goed beschouwd , ik heb geen orginele opcom [ anders zou hij niks doen met china clown ] en als er van die china clown een nieuwere versie uit komt zou die zonder problemen moeten werken met mijn kabel ?
snap alleen niet dat , neem aan dat dit gekraakte software is , ze niet gelijk de up date functie uitschakelen / verwijderen .
moest tijdens het installeren een keer opnieuw opstarten en dan paar keer f8 achter elkaar indrukken , dan moest ik iets kiezen in dat menu , weet zo gauw niet meer wat , maar moet ik dat na installatie niet weer terug zetten om problemen met andere software te voor komen ?
heb ook van vw de kabel en software binnen , kijken of ik die ook aan de praat krijg .
alvast weer bedankt he31 oktober 2012 om 10:37 #17987885Ik heb niks aangesloten gelukkig dus dan moet het nog werken.
heb een trage laptop denk datik een andere laptopje nodig heb.31 oktober 2012 om 20:13 #17987886Als je niets aangesloten hebt dan werkt alles nog gewoon en als er een update van de china clone komt zal je mss ff de firmware van je opcom kabel moeten upgraden deze zal dan gewoon werken. Toen ik mijn opcom kocht was deze 1.18 firmware maar is nu al 1.44 dus heb al een paar upgrade’s gedaan met mijn opcom
1 november 2012 om 09:13 #17987887ben niet z’n computer held , hoe werkt dat precies ?
@Baz wrote:Als je niets aangesloten hebt dan werkt alles nog gewoon en als er een update van de china clone komt zal je mss ff de firmware van je opcom kabel moeten upgraden deze zal dan gewoon werken. Toen ik mijn opcom kocht was deze 1.18 firmware maar is nu al 1.44 dus heb al een paar upgrade’s gedaan met mijn opcom
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.