op-com activatie

Forumindex Forums Overige Op-Com op-com activatie

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260082
    flipje13
      Lid sinds:
      15 November 2011

      Hallo,
      Ik heb een op-com clone gekocht maar heb wat problemen om de activatiecode te vinden.
      Ik moet een hexcode vinden volgens winhex maar de beschrijving is niet zo duidelijk wat nu precies te doen.
      wie kan mij helpen

      greetz
      Frank

      #18168046
      StinG
        Lid sinds:
        27 May 2011

        volgens mij ben je met de originele software aan het klooien als ik het zo lees
        nu heb je grote kans dat je “clone” het niet meer doet

        #18168047
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Hoeft nog niks aan de hand te zijn. Zolang er geen drivers geïnstalleerd zijn. Is er nog niks aan de hand.
          Enigste wat jij nodig hebt zijn drivers en de software.
          Zoek op Google naar Op-com China clone 2010. die werkt goed. Voor drivers even contacten met opeltje17 dacht ik. Hij kan jou aan drivers helpen.
          De originele software verwijderen

          #18168048
          Jones Newton
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 September 2013

            @Helmer opelfan wrote:

            Hoeft nog niks aan de hand te zijn. Zolang er geen drivers geïnstalleerd zijn. Is er nog niks aan de hand.
            Enigste wat jij nodig hebt zijn drivers en de software.
            Zoek op Google naar Op-com China clone 2010. die werkt goed. Voor drivers even contacten met opeltje17 dacht ik. Hij kan jou aan drivers helpen.
            De originele software verwijderen

            Ik heb ook wel interesse in die drivers de bijgeleverde opcom van mijn module werk voor geen meter helaas ik ben nu ook die china clone 2010aan het downloaden :)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.