Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Ook voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 juli 2008 om 17:51 #17207309
Hello everybody,
Bij deze wil ik me graag even voorstellen op het forum.Mijn naam is Joey, woonzaam in Rotterdam en ben 19 jaar, sinds gister in het bezit van een Corsa GSI uit ’94 met maarliefst 55103 km op de klok.
De auto is blijkbaar niet echt van een liefhebber geweest, aangezien deze helemaal onder het mos
en vogelpoep zat, de bladeren hadden zelfs hun afdruk achtergelaten op het dak/motorkap en
van over de onderhoud van de motor is niks bekend ??Ja ik ben een poetsfanaat dus toen
ik thuis was met me nieuwe aanwinst had ik gelijk de hogendrukreiniger gepakt en ging aan de slag.
Afspuiten die poep en andere troep! Werd helemaal depressief zowat hoe er met de auto mee omgegaan was
zeg, beetje schoonhouden ho maar.Aangezien ik een aardige poetsfanaat ben, heb ik de auto gelijk maar een wasbeurd gegeven en een klei-beurt.
Wat een berg troep kwam eraf zeg, gewoon niet normaal, mos vloog om je oren.Anywayz, vandaag heb ik de auto verder behandeld met een body scrub en een waxlaag aangebracht en
gelijk nieuwe wissers voor + achter gekocht en gemonteerd. Ik moet zeggen, hij staat er velen malen beter bij
dan toen ik hem kocht.Het motorische gedeelte :
Nog niet echt bekend met de gsi motoren maar dat komt wel..
Toen ik terugreed naar huis hadden de remmen geen kuren oid, eenmaal na het poetsen
ging ik een rondje rijden en piepte de remmen best wel, hoe is dit mogelijk ?
Het is nu zo erg dat mensen naar me gaan kijken als ik rem, zo vervelend maar aangezien
mijn velgen zo’n antidiefstaldop hebben en de vorige eigenares niet dat sleuteltje heeft meegegeven
kan ik dus niet me velg eraf halen om te kijken of de remblokken toevallig versleten zijn, heeft iemand enig idee en ook waar
hij/zij zo’n sleutel kan regelen/kopen/lenen ?31 juli Gaat hij weg voor de kleine beurt want de olie was ook niet op niveau en vond wel dat hij even een opfrisbeur nodig heeft.
Toekomst planne :
Een k&n 57i sportfilter, als dit echt zoveel scheelt ten opzichte van een std filter ?
Leuk setje velgen, Team Dynamics Pro Race van OZ
Goede speakers ( zit nu een Alpine CDA-9853R in en std. speakers kraken )Mocht iemand mijn lijstje aan kunnen vullen met nuttige en leuke dingen, let me know.
Het is iig niet de bedoeling om er dikke bumpers etc onder te knallen :D
12 juli 2008 om 18:00 #17415291Mooie wagen heb je daar zeg, hij ziet er nog mooi fris uit!!
Veel plezier ermee en succes met je tuning plannen!!12 juli 2008 om 18:18 #17415292welkom:wors
12 juli 2008 om 18:46 #17415293Welkom :kewlpics
Wat betreft je velgen…
Ik zou deze antivelgdiefstal moertjes z.s.m eraf halen.
Stel je voor dat je een lekke band krijg….Er zijn een paar bedrijven die deze voor je kunnen doen , LET WEL OP meesten durven wel 25 euro per moer te vragen.
Als je iemand kent die laservaring heeft dan moet je ff vragen of die niet een ijzer op die moer kan lassen zodat je hem derav kan haalen (Heb ik ook gedaan).
Groetjes
En success12 juli 2008 om 22:12 #17415294Bedankt allemaal, ja in principe gaat het om 1 moer, en dat is om het dekseltje zeg maar van de velg
af te halen zodat ik bij me wielbouten kan komen.Misschien langs de Opel dealer of een Velgenboer die zo’n sleutel heeft liggen om te gebruiken?
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Ook voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.