Ook maar ff voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Ook maar ff voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Destruction
    Deelnemer

Ik zal mezelf ook maar even voorstellen.

Ik ben dus Destruction, 22 jaar en in het dagelijks leven luister ik naar de naam Martin, ik ben automonteur van beroep :)

Na een klein ongelukje met mijn vorige auto (shut up, Aapje :P), kocht ik deze Astra F 1.6Si, met stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling en voorzien van C16SE motor. Electrische ramen is een gemis.. Hij heeft 248.500Km gelopen, en buiten een probleem met 1 van de klepstoters, is het echt een perfecte auto. Ben ook best gek met het karretje, en hij word dus redelijk verwend, al zeg ik het zelf :P

Hier foto’s, die ik heb gemaakt vlak na aankoop van de auto.

Met oude wieldoppen, en nog zonder trekhaak (die er inmiddels wel onder zit).

Imiddels al het e.e.a vervangen:
      – Oliefilter en olie, luchtfilter en bougies
      – Distributieriem + spanrol
      – Remschijven voor
      – Remblokken
      – Banden rondom
      – Voorruit (zat een barst in bij aankoop, iets telang mee doorgereden, ruit scheurde toen door..)
      – Hoofdremcilinder

Hij is net weer door de APK :) Dus tot juni 2010 sowieso geen zorgen wat dat betrefd :)

Todo is enkel deze auto in goede staat te houden. Ik wil er misschien nog velgen onder zetten, maar daar zal het dan ook wel bij blijven. Ik zal binnenkort verse pics maken van de auto :)

Anoniem

welkom.. :P

meangreen
        Deelnemer

welkom hier :thumbup

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Ook maar ff voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.