Ook maar even voorstellen.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Ook maar even voorstellen.

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    jan350

Mijn naam is Jan, ben 43 jaar en woon in Zeewolde. Na 2 Astra’s station te hebben gereden zag ik in 2008 de eerste foto’s van de Insignia. Ik vond deze auto zo mooi dat ik in november 2008 deze auto al besteld heb zonder hem in werkelijkheid gezien te hebben. Omdat deze auto t.o.v. de Astra’s die ik hiervoor reed toch een stukje duurder was heb ik gekozen voor de 110 pk diesel, 4 deurs versie met intropakket (DVD navigatie, 18″ lichtmetalen velgen en electrische handrem) in de kleur zilvergrijs.
      Ik heb deze auto nu ruim 3 jaar en heb er eigenlijk nog geen dag spijt van gehad. Inmiddels staat de teller op ruim 86.000.
      De enige problemen die ik gehad heb zijn met de remmen. Na 55.000 moesten de achterschijven vervangen worden, wat ik wel erg vlug vond. En toevallig liep vorige week één van de achterremschijven aan maar dit is direct door mijn dealer hersteld. Vorig jaar begon ook m’n armsteun wat slijtageplekken te vertonen maar ook dit is gratis door m’n garage vernieuwd.
      Nu zie je de Insignia overal maar zeker in het begin heb ik heel veel complimenten gekregen over het feit dat Opel zo’n mooie auto kon maken.
      Naast m’n Opel heb ik nog 2 klassieke Mercedessen.

Groeten Jan

PeterNoFear
      Deelnemer

Welkom Jan,

Ik vind de Insignia ook een super mooie auto, ookal zijn er nu al erg veel van op de weg.

Gr.

astraTD

Welkom.

:thumbup

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

jeroenk
            Deelnemer

Welkom, mooie auto’s blijven het hoor :) :thumb
              Het feit dat er steeds meer bijkomen is alleen maar postitief :) Houdt Opel in leven ;)

Juffer1
              Deelnemer

Welkom op het forum Jan !

Schitterende auto die Insignia, als ik het financieel kan trekken wordt dit de opvolger van de Astra’s die ik tot op heden heb gehad al schijnt de Insignia qua onderhoud wel duurder te zijn als de Astra.
                Is de auto trouwens bij de dealer in Zeewolde in onderhoud ?

Welke Benz modelen rijdt je trouwens ?

Gr. Arjan

jeroenk
                Deelnemer

@Juffer1 wrote:

Welkom op het forum Jan !

Schitterende auto die Insignia, als ik het financieel kan trekken wordt dit de opvolger van de Astra’s die ik tot op heden heb gehad al schijnt de Insignia qua onderhoud wel duurder te zijn als de Astra.
                  Is de auto trouwens bij de dealer in Zeewolde in onderhoud ?

Welke Benz modelen rijdt je trouwens ?

Gr. Arjan

Mercedes 350 se
                  Mercedes 280 s

Juffer1
                  Deelnemer

Euhh… De 280 s is geleverd als W108 en als W114 en volgens mij als W123 ?

Dat het een 280 s is zegt dus nog helemaal niks, dat is hetzelfde als dat iemand een Astra rijdt (waar 4 verschillende edities van zijn).

Die 350 se is er volgens mij alleen als W116 geweest.
                    Overigens rijdt dat wel voortreffelijk met zo’n V8 :wub

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.