Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Ook maar even voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 november 2012 om 08:20 #17252892
Hallo forum mensen !
Ik ben dus zoals jullie het al verwachten Wouter, 22 jaartjes jong, woonachtig te Hilversum.
Begin dit jaar een tigra’tje op de kop getikt. Rijd nog steeds perfect nadat ik er al meer als 60k mee heb gereden dit jaar ( Was niet echt de bedoeling )
Ben hier terecht gekomen omdat ik op zoek ging naar een linker buitenspiegel aangezien die vannacht eraf getrapt is ! :swear
Beetje auto historie
Me oude speeltje, totaal drift proof. Goedgekeurd. Maatje van me had er zijn licentie mee behaald en NL drift series mee gereden :
Daarvoor een 106 Rally :
Maar echt mijn grootste trots, mijn oude 205 GTI ! Lamborghini groen met parelmoer. Werkelijk waar mijn schatje. Met heel veel pijn in me hart moeten verkopen destijds. Een beest !
Na al die ‘snelle’ auto’s. De GTI was me aller eerste auto met 178pk is zo’n 1.4 tigra wel behoorlijk wennen, maar zeker leuk om in te rijden !
17 november 2012 om 09:07 #18075293hey wouter welkom op het opelforum!
Leuk speelgoed heb zelf ook een 205 gehad maar dan een 1.1 Xtra Sloom
Het blokje uit je tieg is ook wel aardig op te fokkenheb evt een mantzel inlaatspruitstuk met x16xe deel (grotere poorten)
en een spaghettispruitstuk in de aanbieding voor je, zie mn avatar
ik ga zelf een turbo motor opbouwen van een 8v dus heb het eea over ;)17 november 2012 om 19:07 #18075294ook welkom hier :thumb
17 november 2012 om 20:38 #18075295AnoniemLid sinds:
1 January 1970Welkom welkom :wors :kewlpics :thumb
17 november 2012 om 20:42 #18075296welkom :D
leuk peugeot :P 178pk op 860kg. Ik zeg wielspin !! :P
verder nette tigra !
18 november 2012 om 01:58 #18075297Dank dank,
Ja zekers, de 205 was echt een beest op de weg. Maakte mij niets uit wat naast mij kwam staan, ik accepteerde de challenge ! ( behalve natuurlijk een Veyron hahaha )
Ik zit nog zwaar te twijfelen of ik de tigra leuk moet opfokken of toch medio februari een nieuwe polo/golf moet gaan aanschaffen.
Tigra heeft veel aandacht nodig, motorisch en uiterlijk, of een spiksplinter nieuwe dealer af bluemotion of nieuwe golf.Persoonlijk hou ik liever van snelle oude auto’s ipv nieuw gekochte auto’s met een beetje vermogen.
Dilemma ! Help !18 november 2012 om 09:07 #18075298Als je toch van de wat oudere auto houd, kan je beter het geld wat je in die polo/golf kuch kuch ,,,,
wilt stoppen, in die tigra stoppen. Of een ander leuk modelletje van opel :D :Den als je toch voor nieuw gaat
iets van een corsa D bijvoorbeeld tig betrouwbaarder dan een polo/golf
18 november 2012 om 09:52 #18075299wat ik het grootste probleem vind van een nieuwe auto
is dat de garantie meestal vervalt als je gaat modden
en dat je opgezadeld zit met kinderziektes
als ik af en toe die verhalen lees van mensen met een nieuwe auto
denk ik nooo way dat ik ooit een nieuwe koop :jerry -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.