Ook maar even doen na al die weken al hier snuffelen:D

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Ook maar even doen na al die weken al hier snuffelen:D

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208006
    kimmiej666
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 March 2008

      Nou.. Zag nu pas eindelijk keertje voorsteltopic staan..

      Was hier alleen een keer geweest omdat ze op vtn zeiden dat ik was gespot en dacht show je auto topic is dan soort voorsteltopic, maar bij deze ff officieel..

      Ik ben Kim aka Kimmiej666, 21 herfsten jong :D en sleutel samen met mijn vriend aan ons veccie.. En ook soms nog eens aan de vec van me pa (hier alleen in vectra topic eenmalig bekend als pothos) :D

      Ben totaal niet technisch, maar daar heb ik gelukkig mijn vriend en pa (vroeger ooit eens auto-monteur geweest) voor…

      Hier even foto van mijn trots.. Velen houden er niet van omdat het nogal extreem is en omdat het een ori 2000 is/was, maar voor mij blijft het mijn trots omdat ik er alles zelf met mijn vriend aan heb gedaan.. Nooit een bedrijf aangekomen behalve voor het onderhoud…

      En nog foto met trotse eigenaren erbij :D :

      Heb nog veel plannen.. Ben momenteel druk bezig om zelf op het dashbaord na het hele interieur in wit/zwart skai te maken.. Verder druk met ice en inbouw van de ice in de kofferbak en natuurlijk nog een hele hoop lichtjes!!!!

      Volgend jaar wil ik hem als alles beetje mee zit wel over laten spuiten.. Wel het idee wat er nu op zit alleen dan diepzwart met “nurburgring”wit om het zo maar even te noemen.

      Hang hier nu dus op forum met me pa en weet dat mijn neef Erosnl hier ook graag kijkt :) Nu alleen nog mijn vriend hier laten aanmelden en deel van de fam compleet hahaha:P

      #17448066
      Tommy666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 July 2007

        Welkom:)

        #17448067
        meangreen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          welkom:thumbup

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Ook maar even doen na al die weken al hier snuffelen:D’ is gesloten voor nieuwe reacties.