Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Ook in de wintermodus ( en een vraagje)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 november 2013 om 18:54 #17261941
Hallo allemaal,
Helaas wordt het weer wat minder buiten dus ook van het weekend maar de winterwielen erop gelegd en het voorspoilertje gedemonteerd. ( op de 17 inch is hij ‘n.l wat lager, dus overleeft de voorspoiler de winter niet weet ik uit ervaring king: )
Bij het wisselen zag ik dat de ashoes aan de bakkant kapot was en heb dus meteen een nieuwe gehaald en deze vanmiddag gemonteerd. Ik had gehoopt dat de homokineet er wat makkelijker vanaf ging dan vroeger bij mijn c-ascona, maar helaas was het nog steeds hetzelfde principe met het veertje, fijn met al dat vet aan je handen :shock: . Maar goed, mijn vrouw is me even komen helpen en na een half uurtje had ik hem er toch vanaf.
Bestaat hier trouwens een speciaal tangetje voor?Ik moet zeggen eerlijk zeggen, tot nu toe dan is deze Vectra onze beste auto. De afgelopen 4 jaar 70000 km gereden en buiten een nieuw stuurhuis en de gewone beurten met wat slijtage delen nog nooit wat geks gehad :thumb . Dus dat ashoesje mag ik dan ook niet over klagen.
O ja, wat valt de aanblik weer tegen met de winterwielen, hoop dat het snel weer lente wordt.
Naar dit:
Dan nu mijn vraagje nog, nu het weer wat kouder wordt valt me op dat als ik de handrem aantrek, lijkt het net of de handrem een tandje overslaat bij het omhoog trekken. Dit doet hij alleen als de temperatuur onder de 10 graden is.( en al zolang wij hem hebben).
Toch irriteert het me, iemand een idee wat dit kan zijn? :hmmz17 november 2013 om 18:56 #18192589Vreemd, het was de bedoeling 3 aparte foto’s te plaatsen. Probeer het zo nog eens.
17 november 2013 om 19:01 #18192590Er is ooit een terugroep aktie van de vod geweest over het handrem veertje.
Kunt bij de vod navragen of ie bij jou is doorgevoerd.Misschien maakt dat ‘t verschil ;)
Groet jraaf
17 november 2013 om 20:26 #18192591 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.