Forumindex › Forums › Modellen › Astra › ook ik aan de beurt
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 maart 2011 om 17:50 #17842007
Wat hebben ze aan dat ene wiel, dat is makkelijk auto’s worden tegenwoordig niet meer met reserve wiel geleverd, er is dus een behoorlijke handel in 1 wiel voor mensen die wel een reserve wiel willen hebben (zoals ik).
Mark
22 maart 2011 om 17:52 #17842008[rquote=1896866&tid=144983&author=Dennispolly]Als ik er toch bij uit zou komen, ben ik bang dat ze hen 2 weken later nog aan het hechten zijn. Maar Marcel ik hoop voor jou een goede afloop dat de schade snel hersteld word.
ps Is het niet zo dat als ze je kentekenplaten jatten je dat vervelende 1ste er op krijgt:fy1
gr. Dennis[/rquote]
ja helaas wel.
greetz
Marcel
22 maart 2011 om 18:01 #17842009allereerst, bedankt voor de reactie’s :thumbup
heb zondag gelijk digitaal aangifte gedaan van het geweld op mijn auto en vermissing van 1 kentekenplaat.
heb nog met de garage gesproken en ze waren nog bezig met taxeren. dus hoop morgen meer te weten.
ruiterwisser arm en motor is nieuw besteld
over het kenteken had die expert gezegd dat er maar een nieuwe aangevraagd hoeft te worden, maar daar geloof ik en de garage ook niks van.
zover ik weet krijg ik inderdaad zo’n smerig eentje er op:cry
heb de garage verzocht om zo lang mogelijk te wachten met het aanvragen van de nieuwe platen. de garage gaat morgen ook nog ff contacten met de rdw.
dus afwachten maar weer……
greetz
Marcel
22 maart 2011 om 22:57 #17842010Dat van het lelijke eendje (1) op de platen is niet waar.
Tegenwoordig is het genoeg om alleen de duplicaatcode wat nu 01 wordt, alleen op het kentekenbewijs te hebben.
Je krijgt zowiezo nieuwe papieren, of je een 1 op je plaat laat drukken is aan jou… ( is sinds 2009 veranderd meen ik)Maar goed klote, doe je een hoop moeite je auto netjes te houden en dan verneuken een stel hufters het weer..
Die mafkezen dood knuppelen!!23 maart 2011 om 17:07 #17842011[rquote=1897971&tid=144983&author=Bluns]Dat van het lelijke eendje (1) op de platen is niet waar.
Tegenwoordig is het genoeg om alleen de duplicaatcode wat nu 01 wordt, alleen op het kentekenbewijs te hebben.
Je krijgt zowiezo nieuwe papieren, of je een 1 op je plaat laat drukken is aan jou… ( is sinds 2009 veranderd meen ik)Maar goed klote, doe je een hoop moeite je auto netjes te houden en dan verneuken een stel hufters het weer..
Die mafkezen dood knuppelen!![/rquote]Nou dat is dus niet waar volgens de rdw, ik heb vandaag gebeld en mij werd echt verteld dat er een duplicaatcode op komt bij de 2 geleplaten , de witte hoef ik niet te veranderen.
maar als je kan aantonen hoe ik het anders kan doen,hoor ik het graag.
greetz
Marcel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.