Ook even voorstellen…..

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Ook even voorstellen…..

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    MarijnCDTI

Hallo Opel-fanaten,

Bij deze wil ik me ook even voorstellen op dit forum, mijn naam is Marijn en sinds 2 weken ben ik in het bezit van een geimporteerde Zafira B automaat 110kw Innovation uit december 2008. Hij is zwart en beschikt over AFL, DVD90, stoelverwarming, PDC voor/achter, IDS+ etc, etc.

Wat ik in deze kort tijd kan zeggen is dat ik het een hele fijne wagen vindt met een super ruimteaanbod, we hebben de wagen gekocht vanwege onze 3 kinderen die zonder problemen in hun kinderstoel op de achterbank passen.

Voordat ik opel ging rijden heb ik eigen alleen VAG auto’s gereden maar omdatr de Zafira precies bood wat ik zocht heb ik de overstap gemaakt. Heb inmiddels ook OPCOM aangeschaft en hier reeds een beetje mee gespeeld, is in essentie vergelijkbaar met VAGcom alleen iets gebruiksvriendelijker.

Mvgr,

Marijn

Twitchy

welkom :thumb

tamiya
        Deelnemer

Welkom, hoop dat je plezier mag hebben van je eerste Opel ;)

astraTD

Welkom :thumb

MarijnCDTI

Dankjewel,

Auto bevalt prima tot nu toe. Moet wel wennen aan het brandstofverbruik i.c.m. de automaat: rijd gemiddeld 1 op 14……
              en dit is zonder de sportknop ;)

Verder heb ik de beugels van de AFL vastgelijmd. Deze waren blijkbaar bij de vorige eigenaar afgebroken en vastgezet met originele reparatiebeugels. Deze zaten maar met 1 schroefje vast waardoor het geheel nogal trilde. Zit nu vast met epoxy.

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

MarijnCDTI

Bedankt iedereen :thumb

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.